Hamsterejere på Lolland/Falster?

Her skrives om alt mellem himmel og jord, alt som falder uden for emnet om 'tamrotter'.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Mio
Rotternes Herre
Indlæg: 1479
Tilmeldt: tirs dec 28, 2004 4:56 pm
Geografisk sted: Nykøbing F.
Kontakt:

Hamsterejere på Lolland/Falster?

Indlæg af Mio » tors apr 03, 2014 10:44 am

Hej alle. :D

Er der mon nogle af jer, der kender til folk nede omkring Lolland og Falster (evt Sydsjælland), som har forskellige typer af dværghamstre? Det behøver ikke nødvendigvis være avlere af dem (selvom det også ville være fedt), men bare folk som holder dem som kæledyr og gerne vil vise frem?
Min kæreste og jeg overvejer nemlig at få et dværghamster, men det er godt nok svært at vurdere hvilken slags det skal være (og om det overhovedet er et dyr for os), uden at have mødt nogle irl.
Vi er interesserede i at møde alle slags; vinterhvid, camphells, roborovski og kinesere :D

evt nogle, der kender gode fora hvor der er masser af hamsterfolk? Alle dem fra det gamle gnaverforum må da være et andet sted?
Emilie Marqvorsen

<3

Brugeravatar
>Maria<
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4181
Tilmeldt: ons jan 14, 2009 12:10 am
Geografisk sted: Odsherred
Kontakt:

Indlæg af >Maria< » tors apr 03, 2014 11:59 am

Jeg følger lige med...
Vi mistede vores roborovski imorges, så skal se om der er nogen dværghamsteropdrættere i nærheden af syd/sydvestsjælland :-)
Inter album et nigrum, varietate

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » tors apr 03, 2014 1:13 pm

Jeg kender ikke rigtig nogle avlere, men jeg fandt et hamsterforum, der ser rigtig hyggeligt ud: http://forum.hamsterforeningen.dk/
Mon ikke nogen dérinde kender en avler i nærheden af dig? :)
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Mio
Rotternes Herre
Indlæg: 1479
Tilmeldt: tirs dec 28, 2004 4:56 pm
Geografisk sted: Nykøbing F.
Kontakt:

Indlæg af Mio » tors apr 03, 2014 1:14 pm

Øj tak, det forum kender jeg ikke :D ..
Emilie Marqvorsen

<3

Besvar