NiceRats

Gode Danske hjemmesider om tamrotter. Smid endelig links'ne herunder.

Redaktør: Lylle My

Besvar
nicegirl79
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2341
Tilmeldt: søn aug 21, 2011 4:55 pm
Geografisk sted: Langeland
Kontakt:

NiceRats

Indlæg af nicegirl79 » man feb 20, 2012 3:12 pm

Hey jeg er påbegyndt en hjemmeside, den er langt fra færdig, men nu sidder jeg så og er kommet i vild tvivl, er den for mørk, er det med billederne samt fakta om den enkelte rotte forvirrende osv osv osv....

så har brug for en masse kritik, og selvfølgelig vil jeg også gerne høre det gode ved siden :)

så har man tid og lyst, så kast et blik og et par ord :)

http://nicerats.weebly.com

Hedvig
Rotternes Herre
Indlæg: 1754
Tilmeldt: man mar 15, 2010 3:39 pm
Geografisk sted: Amager
Kontakt:

Indlæg af Hedvig » man feb 20, 2012 6:29 pm

Førstehåndsindtryk af forsiden: Hyggelig og overskuelig. Jeg kan godt li' den :)
Lidt detaljer dog (ved ikke om noget af det er med vilje, men nu nævner jeg det jeg ser): "Velkommen" er ikke centreret over resten, tredie linie starter med et lille "d", slåfejl - mangler et a i "amatør", og i topmenuen er "mathilda" med lille "m" (Hvorfor ligger hun egentlig deroppe?).
-Elsker det billede du har brugt på forsiden! :P

Enkeltrotterne: Det ser rigtig sødt ud med rammen om billederne på "oversigtssiden".
-Jeg har endnu ikke mødt en opdrætter der har noget imod man låner billederne af ungerne som små, men mange kan godt lide, hvis man så skriver på, at de er taget af/hos opdrætter, og kopieret med tilladelse. -Bare for en god ordens skyld.
Jeg synes din beskrivelse og bagefter fakta om rotterne er ganske overskueligt. Men den blå tekst i stamtavlerne er næsten umulig at læse på sort baggrund. (Og det meste af stamtavlen mangler hos Malavia ;) )

Under links - hvorfor står Aten i parantes under mig? "Burberegner" er med mindre skrift under Gitte, og under LUX er "Køjer" som det eneste med stort begyndelsesbogstav.

Det var vist hvad jeg kunne finde, hehe.
Kan rigtig godt li' den! Ganske fin og overskuelig, og med en hyggelig stemning. Skriften er lidt kringlet, men ikke så meget at det bliver besværligt at læse.
Billede

nicegirl79
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2341
Tilmeldt: søn aug 21, 2011 4:55 pm
Geografisk sted: Langeland
Kontakt:

Indlæg af nicegirl79 » man feb 20, 2012 7:42 pm

TAAAAAK Hedvig :D

Mathilda står i overskriften, fordi jeg er ved at lægge billeder ind af hende :D kan ikke finde ud af det ellers, hvis siden er skjult...

Jeg mener at grunden til Malavia's stamtavle, ikke står fuldstændig, er at da jeg lavede den, havde du vidst ikke fået den lagt på din hjemmeside, og jeg har glemt at tjekke op på den :D

det med billederne har jeg da husket :p der står øverst feks ved malavia at 0-4ugers billeder er venligst udlånt at hedvigs rotterede... men tror jeg vil gøre den tekst større og med lidt anden front :)

og ja kan godt se der er lige er lidt der skal redigeres GG tak!! :D

Besvar