Ratzmatazz

Gode Danske hjemmesider om tamrotter. Smid endelig links'ne herunder.

Redaktør: Lylle My

Brugeravatar
>Maria<
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4181
Tilmeldt: ons jan 14, 2009 12:10 am
Geografisk sted: Odsherred
Kontakt:

Indlæg af >Maria< » man feb 08, 2010 11:45 am

Neauri skrev:
Neauri skrev:
Luvox skrev:Nu er det måske lidt off-topic, og undskyld så, men undrede mig lidt over salgsbetingelserne, og den del hvor I skriver:

"Men hvis ovenstående med gode levevilkår ikke overholdes gør vi opmærksom på at vi er i vores fulde ret til at kræve rotten tilbage!"

Jeg tænker bare på, om det stemmer overens med dansk lovgivining, at man faktisk kan have ret til at tage en solgt ting tilbage, hvis man mener, at den ikke bliver behandlet korrekt?
(Det er ikke for at kritisere jeres salgsbetingelser - Jeg undrer mig ganske enkelt bare over, om man faktisk har ret til at kræve sådan :))

Men fin hjemmeside :D
hmm ja - jeg kan godt se hvad du mener ;)
Men jeg har set mange andre steder der gør det - så det tænkte jeg var "normen" ?? jeg ved ikke hvad Nick har tænkt :)
og desuden så er man vel nødt til at gøre et eller andet hvis man har beviser for at rotten bliver misrøgtet :)
det er absolut sidste udvej og vi regner ikke med at den nogensinde vil blive brugt men jeg synes stadig at det er en god ting at skrive.

for ellers så kan folk vel bare slippe afsted med at behandle rotten dårligt?

Hvad ville du gøre hvis nogle misrøgtede dine rotter? :)

jeg kom også i tanke om en tilføjelse :D
Det er også omkring det med at man ikke ejer noget som man har solgt:
Jeg tænker på alle de avlsforbud som er lavet (uden grund) på rotter som fejler intet.
de kan vel egentlig ikke bestemme hvad man skal og ikke skal med sin rotte?
Jeg kan personligt godt forstå avlsforbud på 'sjældne' varianter men avlsforbud på helt sunde rotter o.s.v forstår jeg ikke - går det i strid med loven? :)

jeg har nemlig ingen anelse - jeg kom bare lige til at tænke på det ^^

Og tusind tak fordi du tog dig tid til at læse vores salgsbetingelser :D
Ifølge dansk lovgivning, kan man ikke bestemme over noget, man har solgt. MEN man kan jo undgå reglen på den måde at man laver det i kontrakten. En mundtlig/skriftlig kontrakt er bindende, hvis parterne er gået ind på det og det har de jo så når de køber rotten. Hvis de er utilfredse med betingelserne, kan de jo bare handle andetsteds...

Sådan ser jeg lidt på det...
Inter album et nigrum, varietate

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » man feb 08, 2010 12:32 pm

>Maria< skrev:
Neauri skrev:
Neauri skrev:
Luvox skrev:Nu er det måske lidt off-topic, og undskyld så, men undrede mig lidt over salgsbetingelserne, og den del hvor I skriver:

"Men hvis ovenstående med gode levevilkår ikke overholdes gør vi opmærksom på at vi er i vores fulde ret til at kræve rotten tilbage!"

Jeg tænker bare på, om det stemmer overens med dansk lovgivining, at man faktisk kan have ret til at tage en solgt ting tilbage, hvis man mener, at den ikke bliver behandlet korrekt?
(Det er ikke for at kritisere jeres salgsbetingelser - Jeg undrer mig ganske enkelt bare over, om man faktisk har ret til at kræve sådan :))

Men fin hjemmeside :D
hmm ja - jeg kan godt se hvad du mener ;)
Men jeg har set mange andre steder der gør det - så det tænkte jeg var "normen" ?? jeg ved ikke hvad Nick har tænkt :)
og desuden så er man vel nødt til at gøre et eller andet hvis man har beviser for at rotten bliver misrøgtet :)
det er absolut sidste udvej og vi regner ikke med at den nogensinde vil blive brugt men jeg synes stadig at det er en god ting at skrive.

for ellers så kan folk vel bare slippe afsted med at behandle rotten dårligt?

Hvad ville du gøre hvis nogle misrøgtede dine rotter? :)

jeg kom også i tanke om en tilføjelse :D
Det er også omkring det med at man ikke ejer noget som man har solgt:
Jeg tænker på alle de avlsforbud som er lavet (uden grund) på rotter som fejler intet.
de kan vel egentlig ikke bestemme hvad man skal og ikke skal med sin rotte?
Jeg kan personligt godt forstå avlsforbud på 'sjældne' varianter men avlsforbud på helt sunde rotter o.s.v forstår jeg ikke - går det i strid med loven? :)

jeg har nemlig ingen anelse - jeg kom bare lige til at tænke på det ^^

Og tusind tak fordi du tog dig tid til at læse vores salgsbetingelser :D
Ifølge dansk lovgivning, kan man ikke bestemme over noget, man har solgt. MEN man kan jo undgå reglen på den måde at man laver det i kontrakten. En mundtlig/skriftlig kontrakt er bindende, hvis parterne er gået ind på det og det har de jo så når de køber rotten. Hvis de er utilfredse med betingelserne, kan de jo bare handle andetsteds...

Sådan ser jeg lidt på det...
det kan jeg godt forstå :)
jeg tror også at jeg selv ser sådan på det - det gælder så både for Nicks og mine salgsbetingelser og andres salgsbetingelser om avlsforbud (på sunde rotter) :D
Hilsen Faune
Billede

gittes-rattery
Rotternes Herre
Indlæg: 1329
Tilmeldt: man jul 21, 2008 7:21 pm
Geografisk sted: Ribe
Kontakt:

Indlæg af gittes-rattery » man feb 08, 2010 1:02 pm

Neauri skrev:
Neauri skrev:
Luvox skrev:Nu er det måske lidt off-topic, og undskyld så, men undrede mig lidt over salgsbetingelserne, og den del hvor I skriver:

"Men hvis ovenstående med gode levevilkår ikke overholdes gør vi opmærksom på at vi er i vores fulde ret til at kræve rotten tilbage!"

Jeg tænker bare på, om det stemmer overens med dansk lovgivining, at man faktisk kan have ret til at tage en solgt ting tilbage, hvis man mener, at den ikke bliver behandlet korrekt?
(Det er ikke for at kritisere jeres salgsbetingelser - Jeg undrer mig ganske enkelt bare over, om man faktisk har ret til at kræve sådan :))

Men fin hjemmeside :D
hmm ja - jeg kan godt se hvad du mener ;)
Men jeg har set mange andre steder der gør det - så det tænkte jeg var "normen" ?? jeg ved ikke hvad Nick har tænkt :)
og desuden så er man vel nødt til at gøre et eller andet hvis man har beviser for at rotten bliver misrøgtet :)
det er absolut sidste udvej og vi regner ikke med at den nogensinde vil blive brugt men jeg synes stadig at det er en god ting at skrive.

for ellers så kan folk vel bare slippe afsted med at behandle rotten dårligt?

Hvad ville du gøre hvis nogle misrøgtede dine rotter? :)

jeg kom også i tanke om en tilføjelse :D
Det er også omkring det med at man ikke ejer noget som man har solgt:
Jeg tænker på alle de avlsforbud som er lavet (uden grund) på rotter som fejler intet.
de kan vel egentlig ikke bestemme hvad man skal og ikke skal med sin rotte?
Jeg kan personligt godt forstå avlsforbud på 'sjældne' varianter men avlsforbud på helt sunde rotter o.s.v forstår jeg ikke - går det i strid med loven? :)

jeg har nemlig ingen anelse - jeg kom bare lige til at tænke på det ^^

Og tusind tak fordi du tog dig tid til at læse vores salgsbetingelser :D
Avlsforbud er noget man bruger i tilfælde af at der viser sig at være noget arveligt i linjen såsom kraft, flere tilfælde af dominan/aggrasion osv. der er så desvære dem der bruger det fordi de kan uden nogen umiddelbart grund.

Yderligt mener jeg personligt at ligger man et avlsforbud SKAL det være så dokumenteret som det overhovedet kan så man kan danne sin egen mening, dermed ikke sagt at bare fordi ens egen rotte er sund og rask osv. at man så skal fløjte højt og flot på et forbud for hvis der f.eks. ligger kræft gemt somewhere så kan ens egen rotter vidergive skidtet selvom rotten i sig selv ikke fejler noget. :)

Det er bla. derfor størstedelen af alle opdrættere sælger på en kælekontrakt til at starte med for det giver opdrætteren mulighed for at vudere om kuldet i sig selv er egnet til at avle vider på.

Der er ingen tvivl om at laver man et kuld så er det fordi man synes det er nogen skønne forældre rotter og man vil gerne vidergive deres gener osv. men der er altid en mulighed for at der ligger noget skjult der så kan resultere i at ungerne ikke vil være egnet til videravl senerhen :)

Sorry - gik vidst lidt i selvsving der :oops:

Men håber det giver mening eller må du endelig spørge :oops:
Mvh Gitte's Rattery

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » man feb 08, 2010 1:17 pm

gittes-rattery skrev:
Neauri skrev:
Neauri skrev:
Luvox skrev:Nu er det måske lidt off-topic, og undskyld så, men undrede mig lidt over salgsbetingelserne, og den del hvor I skriver:

"Men hvis ovenstående med gode levevilkår ikke overholdes gør vi opmærksom på at vi er i vores fulde ret til at kræve rotten tilbage!"

Jeg tænker bare på, om det stemmer overens med dansk lovgivining, at man faktisk kan have ret til at tage en solgt ting tilbage, hvis man mener, at den ikke bliver behandlet korrekt?
(Det er ikke for at kritisere jeres salgsbetingelser - Jeg undrer mig ganske enkelt bare over, om man faktisk har ret til at kræve sådan :))

Men fin hjemmeside :D
hmm ja - jeg kan godt se hvad du mener ;)
Men jeg har set mange andre steder der gør det - så det tænkte jeg var "normen" ?? jeg ved ikke hvad Nick har tænkt :)
og desuden så er man vel nødt til at gøre et eller andet hvis man har beviser for at rotten bliver misrøgtet :)
det er absolut sidste udvej og vi regner ikke med at den nogensinde vil blive brugt men jeg synes stadig at det er en god ting at skrive.

for ellers så kan folk vel bare slippe afsted med at behandle rotten dårligt?

Hvad ville du gøre hvis nogle misrøgtede dine rotter? :)

jeg kom også i tanke om en tilføjelse :D
Det er også omkring det med at man ikke ejer noget som man har solgt:
Jeg tænker på alle de avlsforbud som er lavet (uden grund) på rotter som fejler intet.
de kan vel egentlig ikke bestemme hvad man skal og ikke skal med sin rotte?
Jeg kan personligt godt forstå avlsforbud på 'sjældne' varianter men avlsforbud på helt sunde rotter o.s.v forstår jeg ikke - går det i strid med loven? :)

jeg har nemlig ingen anelse - jeg kom bare lige til at tænke på det ^^

Og tusind tak fordi du tog dig tid til at læse vores salgsbetingelser :D
Avlsforbud er noget man bruger i tilfælde af at der viser sig at være noget arveligt i linjen såsom kraft, flere tilfælde af dominan/aggrasion osv. der er så desvære dem der bruger det fordi de kan uden nogen umiddelbart grund.

Yderligt mener jeg personligt at ligger man et avlsforbud SKAL det være så dokumenteret som det overhovedet kan så man kan danne sin egen mening, dermed ikke sagt at bare fordi ens egen rotte er sund og rask osv. at man så skal fløjte højt og flot på et forbud for hvis der f.eks. ligger kræft gemt somewhere så kan ens egen rotter vidergive skidtet selvom rotten i sig selv ikke fejler noget. :)

Det er bla. derfor størstedelen af alle opdrættere sælger på en kælekontrakt til at starte med for det giver opdrætteren mulighed for at vudere om kuldet i sig selv er egnet til at avle vider på.

Der er ingen tvivl om at laver man et kuld så er det fordi man synes det er nogen skønne forældre rotter og man vil gerne vidergive deres gener osv. men der er altid en mulighed for at der ligger noget skjult der så kan resultere i at ungerne ikke vil være egnet til videravl senerhen :)

Sorry - gik vidst lidt i selvsving der :oops:

Men håber det giver mening eller må du endelig spørge :oops:
Jeg er helt med ;)
det var også det jeg selv tænkte ift til avlsforbud. kælekontrakt til at starte med er jeg helt ok med :D

det er kun de forbud hvor man ved at linjen er helt rask som jeg ikke forstår :)
Hilsen Faune
Billede

Mellieha kælerotter
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 6232
Tilmeldt: man okt 09, 2006 5:42 pm
Geografisk sted: Kbh.N.
Kontakt:

Indlæg af Mellieha kælerotter » man feb 08, 2010 1:27 pm

Først vil jeg ønske jer begge tillykke med en flot side og nyopstartet opdræt !!
Neauri skrev:
røntved skrev:er der gået boom i at lave egne fora eller hvad sker der? :shock:
Vi er kloge mennesker der har tænkt det samme :lol: :lol:
ej :D

jeg tor bare at vi begge har trængt til et sted hvor der ikke mega stramme regler og man blive banned bare man gør det mindste og et sted hvor man må sige sin mening og det er tilladt at være uenig med stifter. ;)
Sådanne steder findes der skam allerede flere af...kender kun et enkelt forum, hvor det er som du beskriver(kommer godt nok heller ikke på alle de danske forums, men det er nu alligevel umiddelbart min opfattelse at så længe man opfører sig ordentligt og ikke direkte sviner folk til, så har man rimeligt frie tøjler )

Synes personligt der er alt for mange forums og gider ikke engang længere tilmelde mig flere, så ja......for mig er det ikke nødvendigt med flere forums...men jeg kan også fint indordne mig under de regler der findes på de 2 danske tamrotte-forums og det ene danske gnaver-forum, jeg kommer på(kommer også på det par engelske forums, men kun yderst begrænset, da jeg synes jeg får forum nok allerede)
Lykke Omel - med rygrad som en udkogt spaghetti !!

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » man feb 08, 2010 1:31 pm

Mellieha kælerotter skrev:Først vil jeg ønske jer begge tillykke med en flot side og nyopstartet opdræt !!
Neauri skrev:
røntved skrev:er der gået boom i at lave egne fora eller hvad sker der? :shock:
Vi er kloge mennesker der har tænkt det samme :lol: :lol:
ej :D

jeg tor bare at vi begge har trængt til et sted hvor der ikke mega stramme regler og man blive banned bare man gør det mindste og et sted hvor man må sige sin mening og det er tilladt at være uenig med stifter. ;)
Sådanne steder findes der skam allerede flere af...kender kun et enkelt forum, hvor det er som du beskriver(kommer godt nok heller ikke på alle de danske forums, men det er nu alligevel umiddelbart min opfattelse at så længe man opfører sig ordentligt og ikke direkte sviner folk til, så har man rimeligt frie tøjler )

Synes personligt der er alt for mange forums og gider ikke engang længere tilmelde mig flere, så ja......for mig er det ikke nødvendigt med flere forums...men jeg kan også fint indordne mig under de regler der findes på de 2 danske tamrotte-forums og det ene danske gnaver-forum, jeg kommer på(kommer også på det par engelske forums, men kun yderst begrænset, da jeg synes jeg får forum nok allerede)
Hehe ja - der blev lige pludselig mange :D
det var også derfor at jeg måske tænkte om Lunte og Nick og Chris og jeg skulle slå os sammen...
ved ikke om det er en dum idé men vi har den samme mening om at vi mangler et forum :D
og jeg har også fået opfattelsen af at vi er enige om mange andre ting ^^
Hilsen Faune
Billede

Brugeravatar
strøh
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 370
Tilmeldt: lør dec 30, 2006 9:22 pm
Geografisk sted: store merløse

hej

Indlæg af strøh » man feb 08, 2010 1:32 pm

jeg syntes nu det er dejligt med flere forus at vælge imellem, der er jo forskellige regler osv på de forskellige forummer,

så synteds det er dejligt man kan vælge det forum hvor man føler sig godt tilpas

der har været mange mange forummer, det er jeg enig i, men hvor mange af dem køre godt? et eller 2 resten er en gang du gør som jeg siger eller smider vi dig ud, jeg kan ikke li dig personligt derfor er vi på nakken af dig hele tiden, og sådanne steder er skisme spild af tid at befinde sig på,

så syntes det er skønt af i tager et intertiv til at lave et forum hvor alle uanset dyrerace er velkommen op,

super flot hjemme side foresten

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Re: hej

Indlæg af Neauri » man feb 08, 2010 1:36 pm

strøh skrev:jeg syntes nu det er dejligt med flere forus at vælge imellem, der er jo forskellige regler osv på de forskellige forummer,

så synteds det er dejligt man kan vælge det forum hvor man føler sig godt tilpas

der har været mange mange forummer, det er jeg enig i, men hvor mange af dem køre godt? et eller 2 resten er en gang du gør som jeg siger eller smider vi dig ud, jeg kan ikke li dig personligt derfor er vi på nakken af dig hele tiden, og sådanne steder er skisme spild af tid at befinde sig på,

så syntes det er skønt af i tager et intertiv til at lave et forum hvor alle uanset dyrerace er velkommen op,

super flot hjemme side foresten
mange tak :D
og jeg er fuldstændig enig ;)
Hilsen Faune
Billede

Brugeravatar
Luvox
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 83
Tilmeldt: lør okt 03, 2009 5:23 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Luvox » man feb 08, 2010 3:29 pm

Neauri skrev:
Neauri skrev:
Luvox skrev:Nu er det måske lidt off-topic, og undskyld så, men undrede mig lidt over salgsbetingelserne, og den del hvor I skriver:

"Men hvis ovenstående med gode levevilkår ikke overholdes gør vi opmærksom på at vi er i vores fulde ret til at kræve rotten tilbage!"

Jeg tænker bare på, om det stemmer overens med dansk lovgivining, at man faktisk kan have ret til at tage en solgt ting tilbage, hvis man mener, at den ikke bliver behandlet korrekt?
(Det er ikke for at kritisere jeres salgsbetingelser - Jeg undrer mig ganske enkelt bare over, om man faktisk har ret til at kræve sådan :))

Men fin hjemmeside :D
hmm ja - jeg kan godt se hvad du mener ;)
Men jeg har set mange andre steder der gør det - så det tænkte jeg var "normen" ?? jeg ved ikke hvad Nick har tænkt :)
og desuden så er man vel nødt til at gøre et eller andet hvis man har beviser for at rotten bliver misrøgtet :)
det er absolut sidste udvej og vi regner ikke med at den nogensinde vil blive brugt men jeg synes stadig at det er en god ting at skrive.

for ellers så kan folk vel bare slippe afsted med at behandle rotten dårligt?

Hvad ville du gøre hvis nogle misrøgtede dine rotter? :)

jeg kom også i tanke om en tilføjelse :D
Det er også omkring det med at man ikke ejer noget som man har solgt:
Jeg tænker på alle de avlsforbud som er lavet (uden grund) på rotter som fejler intet.
de kan vel egentlig ikke bestemme hvad man skal og ikke skal med sin rotte?
Jeg kan personligt godt forstå avlsforbud på 'sjældne' varianter men avlsforbud på helt sunde rotter o.s.v forstår jeg ikke - går det i strid med loven? :)

jeg har nemlig ingen anelse - jeg kom bare lige til at tænke på det ^^

Og tusind tak fordi du tog dig tid til at læse vores salgsbetingelser :D
Det er skam ikke fordi, at jeg ret personligt ikke kan forstå, at man gerne vil have en rotte tilbage, hvis ejeren ikke kan passe den - det har jeg fuld forståelse for :) Kom bare til at tænke på, hvorvidt man egentlig har ret til at sige sådan, og om det så er gældende for dansk lovgivning. Kan komme til at undre/tænke over de underligste ting ;)
Mvh Trine

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » man feb 08, 2010 3:51 pm

Jeg tror at det lige som Maria sagde er noget man må gøre op med sig selv som køber om man kan gå med til det.

men nu er Nick og jeg jo heller ikke helt vildt urimelige mennesker som ville kræve rotten tilbage hvis den bare havde en lille flænge ;) :D

Hvis man køber rotter fra nogen tager jeg det som om at man delvist stoler på sælgeren. Så stoler man også på at sælgerens betingelser er fair og ikke bliver misbrugt :)

men som sagt - det er virkelig sidste udvej - jeg regner ikke med at den regel nogensinde vil blive brugt ^^
Hilsen Faune
Billede

torasrotter
Senior Rottemedlem
Indlæg: 566
Tilmeldt: man mar 03, 2008 11:42 am
Geografisk sted: Kristiansand - Norge
Kontakt:

Indlæg af torasrotter » man feb 08, 2010 4:19 pm

Jeg ville ikke nøle med å hente en rotte av mitt oppdrett fra en køber, om jeg mistenkte den ble misshandlet.. Da må de heller bare annmelde mig :wink:

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » man feb 08, 2010 5:25 pm

torasrotter skrev:Jeg ville ikke nøle med å hente en rotte av mitt oppdrett fra en køber, om jeg mistenkte den ble misshandlet.. Da må de heller bare annmelde mig :wink:
men de kan vel ikke anmelde dig hvis de selv er gået med til dine betingelser? :D
men er helt enig - hvis jeg (på et rigtig godt grundlag) tror eller mistænker nogen for at behandle "mine" rotter skidt så ville jeg heller ikke tøve et sekund med at få dem hjem igen :) :wink:
Hilsen Faune
Billede

Brugeravatar
Neauri
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2057
Tilmeldt: tirs nov 17, 2009 11:15 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Neauri » man feb 08, 2010 5:34 pm

Jeg tænkte lige at jeg ville ramse de ting vi har på vores hjemmeside op :D

Vi har:
Om os
Etik og salgsbetingelser
Råd og vejledning
Vores piger
Vores drenge
Mindeside
Kuld
Links
Galleri
Kontakt
Bure
og
vores eget forum :D
Senest rettet af Neauri man feb 08, 2010 10:40 pm, rettet i alt 1 gang.
Hilsen Faune
Billede

Rubberdog87
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3264
Tilmeldt: søn sep 02, 2007 11:06 am
Geografisk sted: København

Indlæg af Rubberdog87 » man feb 08, 2010 6:23 pm

Neauri skrev:
rubberdog87 skrev:
Neauri skrev:
røntved skrev:er der gået boom i at lave egne fora eller hvad sker der? :shock:
Vi er kloge mennesker der har tænkt det samme :lol: :lol:
ej :D

jeg tor bare at vi begge har trængt til et sted hvor der ikke mega stramme regler og man blive banned bare man gør det mindste og et sted hvor man må sige sin mening og det er tilladt at være uenig med stifter. ;)
Jamen herinde har vi ikke noget imod forskellige meninger eller fredelige diskussioner. Men hvis man ikke kan tale ordentligt til hinanden så reagerer vi.
Hvordan mener du?
jeg er i tvivl om hvordan du har opfattet det jeg har skrevet :wink:
jeg mener bare at vi jo ikke banner folk for at have deres egen mening, og at vi ikke har noget imod at man er uenig med andre brugere eller redaktoerene herinde. Det eneste vi ikke accepterer herinde er hvis man ikke kan finde ud af at snakke paent til andre, og i stedet for f.eks. at forklare sin mening bare angriber andre brugere verbalt :)
Hilsen Annika og Rotterne: Pippi og Molly..
(*)Shira, Saga, Emma, Bella, Abbie, Cookie, Lulu, Gaby, Pepsi, Bamse, Safi og Eddie<3

Mellieha kælerotter
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 6232
Tilmeldt: man okt 09, 2006 5:42 pm
Geografisk sted: Kbh.N.
Kontakt:

Indlæg af Mellieha kælerotter » man feb 08, 2010 6:47 pm

Synes I mangler rotternes stamtavler.....synes jeg faktisk rigtig mange avlere mangler på deres hp'er :oops:
Lykke Omel - med rygrad som en udkogt spaghetti !!

Besvar