Forespørgsel på Savic Suite Royal Double 95

Udstyr købes og sælges.

Redaktør: Lylle My

Låst
anna94
DTF Forum Medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør apr 08, 2017 11:31 pm

Forespørgsel på Savic Suite Royal Double 95

Indlæg af anna94 » lør apr 08, 2017 11:51 pm

Hej allesammen :D
Jeg er helt ny herinde, jeg tænkte at jeg lige ville give denne side en chance. Jeg bruger normalt kun Facebook. 8-[

Jeg håber at jeg gør det her korrekt ift. reglerne osv. Men jeg vil gerne spørge jer om jeres erfaringer med suite royal bur? Jeg kan forstå at der findes flere forskellige slags og nye modeller. Hvor har I købt jeres og fungerer de som de skal? :D

Fra en nysgerrig person ;)

Alariel
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 175
Tilmeldt: fre dec 16, 2016 3:01 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Forespørgsel på Savic Suite Royal Double 95

Indlæg af Alariel » søn apr 09, 2017 12:18 pm

Jeg købte royal suite double 95 da mit tidligere bur blev for småt. Jeg har for det meste været ret glad for det. Det gav mig den plads jeg havde brug for til forholdsvis billige penge og i en holdbar kvalitet. Det er mere stabilt bygget end f.eks. royal suite xl eller zeno 3. Og så kan jeg godt lide at det er hævet fra gulvet og der er en praktisk hylde under. Det er super praktisk at hele fronten er låger, det gør det nemt at rengøre og nemt at få ting ind og ud. Dog skulle jeg lige vænne mig til at skulle indrette på en lidt anden måde. Nu har jeg 2 af de bure og overvejer at få et tredje og indtil videre har jeg kun opdaget en enkelt ulempe, det slutter ikke helt tæt i bunden så der drysser bundstrø ud. Det kan heldigvis nemt fixes ved bare at skære en stål eller plexiglasplade til hvis man lige kender nogen der er lidt fix på fingrene, og ellers er det jo ikke noget en støvsuger ikke kan klare. :) Jeg købte mit første på zooplus, de næste har jeg købt brugt.

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Re: Forespørgsel på Savic Suite Royal Double 95

Indlæg af Imaginarydiva » tirs maj 09, 2017 10:04 am

Godt bur og lækker måde lågerne åbner på MEN der er mere strø på gulvet end i buret :!:

Låst