Hej, situationen er desværre den, at jeg står til at skulle studere et semester ude til sommer. Derfor bliver jeg nød til at finde et nyt hjem til mine 3 tøser, og jeg vil hellere gøre det nu, end at vente til sommer, hvor de fylder et år, så de hurtigere kan vænne sig til et nyt hjem.
Jeg forærer dem væk gratis, da det vigtigste for mig er, at de får et godt hjem, hvor der er tid til dem.
Derudover følger deres store bur og al dens tilbehør gratis med, så der vil ikke mangle noget.
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af billed systemet her, så jeg har oprettet en annonce på dba, hvor jeg har lagt billeder ind, som jeg linker her.
http://www.dba.dk/annonce/90248595/kvittering/
Her er lidt om pigerne:
Zelda: Hvid, med beige stribe på ryggen. Hun er den mest tamme af dem alle, og finder sig i alt. Man kan altid regne med at hun kommer dig i møde, når man kalder på hende. Hun er også den største og mest dominerende.
Midna: Brunt hoved og brun plet på ryggen. Hun er nysgerrig og den mest kælne. Man kan hurtig få hende til at slappe af i ens arme, og nyder at blive nusset.
Nami: Mørk om hovedet, ellers hvid. Hun er den mindste, og er ikke glad for at blive taget op. Men nysgerrigheden hos hende er størst! Hun elsker at komme ud og lege! Hun kan bare ikke lide at blive løftet, men hun har intet imod hænder.
De er alle vænnet til, at jeg tager deres transport box ind i buret, hvorefter de hopper ned i den, for at komme ud og lege
De har aldrig været syge, og de har aldrig bidt.
Jeg håber der er nogen derude, der vil tage sig godt af dem
3 piger fra juni 2012, søger nyt hjem!
Redaktør: Lylle My
3 piger fra juni 2012, søger nyt hjem!
Senest rettet af Nashi ons mar 06, 2013 5:17 pm, rettet i alt 1 gang.
Hilsen
Ida, Zelda, Midna og Nami
Ida, Zelda, Midna og Nami