3 piger f. 10.02.2013 Matmors Britiske byer
Redaktør: Lylle My
-
- DTF Forum Medlem
- Geografisk sted: Norge
- Kontakt:
3 piger f. 10.02.2013 Matmors Britiske byer
Jeg har ledig 3 piger EDIT 2 piger fra et kuld på 16 unger: 9 piger og 7 drænge.
Pris: NOK 400,- (paypal)
Foreldre: Flaxholme Guinea (mor) og Flaxholme Aureus (far)
begge født 18.07.2013. De er søsken, og kuldet er et planlagt innavlskuld.
Mor er enten en meget lys golden himalayan eller en BEH. Far er en golden himalayan uten points. Bestemor var golden himalayan med point. Bestefar var som mor noget ubestæmmelig men trolig BES.
Jeg hentet foreldrene i England i september 2012. De var først i karantene og siden hos fórvert og med-eier. Begge foreldrene fungerer fint i flokk. Mor har som voksen vært introdusert til en ny, voksen hunnrotte og taklet introduksjonen meget godt. Grunnen til innavlsparringen er at dette er den hurtigste måten å få mer informasjon om linjen - ja, for dette er en rigtig linje hvor foreldrene og forfedre har vært innavlede i ca. 5 år.
Det er viktig for meg at ungene kommer til hjem hvor der gives god oppfølgning i form av rapporter. Kjøpere vil også selv motta rapporter om kullsøsken og slegt. Jeg selger gjerne til oppdrettere som deler kullinformasjon.
Ungene må veie 100 g før jeg sender dem til Danmark. De kan hentes i Bærum nær Oslo eller Sandefjord i Norge, eller muligens i Strømstad i Sverige. Sandefjord ligger kort vej fra fergen til Larvik. Har man bil kan man medtage rotter.
Mer informasjon om kullet finnes på mine hjemmesider http://www.matmor.info
og på NTF's forum. Etterhvert kommer også mer på DTF.
Senest rettet af Matmor tirs mar 05, 2013 9:33 pm, rettet i alt 1 gang.