Georgina

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Georgina

Indlæg af Erling » fre jul 24, 2015 5:00 pm

Måtte i dag tage afsked med Donaus Georgina.

Hun har i noget tid haft en stor knude ved bagbenene og halen, som var til stor hindring for hende. Dertil kom, at hun gennem længere tid har døjet med luftvejene, som ikke lod sig behandle. De sidste par dage har hun dog mistet en del energi, og i dag lå hun dvask på bunden af buret. Selvom hun godt nok stadig gerne ville spise, valgte dyrlægen og jeg, at det nok var bedst at sige farvel. Men hun vil for altid være savnet!

Georgina var som ung altid den der skulle rundt og udforske al ting og alle steder! Hun var derfor ret adræt, inden hun fik de forbandede knuder!!! Tidligere påå året fik hun bortopereret en knude med stor success. Men kort tid efter kom der da blot en ny - Dog et andet sted. Så det var lidt ligesom ned ad bakke. Til trods for disse, så var hun nummer to i buret, lige under hendes søster Gaya, som stadig er hos mig. Men det har godt nok været en lidt træls tid på det sidste, idet jeg sagde farvel til Genie sidste uge, som også var hendes søster. Så nu må modgangen godt snart se at stoppe! Men hvorom alting end er, så vil jeg savne Georgina utrolig meget!!!

Et godt nok lidt ældre billede, men det fortjener hun altså så også! :-)

Billede

Erling.

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Georgina

Indlæg af Yui » fre jul 24, 2015 8:48 pm

Sov sødt smukke pige. :cry: :cry: :cry:
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Mcdild
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 62
Tilmeldt: man aug 05, 2013 7:52 pm
Geografisk sted: Århus C

Re: Georgina

Indlæg af Mcdild » man aug 03, 2015 12:53 am

Smukke lille basse - rip :(

Besvar