Genie

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Genie

Indlæg af Erling » tors jul 16, 2015 7:58 pm

Selvom jeg godt vidste at tiden snart ville komme, hvor jeg skulle tage afsked med min lille pige; Donaus Genie, var det alligevel hårdt at se hende ligge i bunden af buret, dårligt nok i stand til at sanse hvad der skete omkring hende. Den sidste time var jeg dog sammen med hende, og selvom hun for det meste lå helt roligt, var det stadig hårdt. Hun blev 2år og 8 dage! Men i mit hjerte vil hun vedblive at være i live!!! Og jeg vil tænke på hende, og savne hende hver eneste gang jeg ser på buret, og ser hendes to søstre, der dog stadig er hos mig (lidt endnu). Genie, jeg håber du har haft det godt hos mig, og at du er glad, der hvor du nu måtte være kommet hen... Men her hos mig er du SAVNET!!!

Jeg har vedlagt et billede, fra dengang du stadig var ung og frisk, og hvor du da lige skulle have en tår kaffe... Selvom det nok egentlig ikke smagte specielt godt. ;-)

Billede

Erling.

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Genie

Indlæg af Yui » tors jul 16, 2015 8:39 pm

Sov sødt smukke pige. :cry: :cry: :cry:
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Re: Genie

Indlæg af Erling » tors jul 16, 2015 9:12 pm

Tak.

For selvom hun godt kunne være lidt vaks, og gi et haps, når jeg ordnede HENDES bur, mens de endnu var forholdvis unge, så var det også hende der først kom til mig, for at være sammen med mig! Så helt sikkert, hun vil altid være savnet! :cry:

Erling.

Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Re: Genie

Indlæg af Fnyff » fre jul 17, 2015 1:24 pm

Leg godt på den anden sige Genie

Kæmpe kram til dig Erling
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Re: Genie

Indlæg af Erling » fre jul 17, 2015 1:54 pm

Tak Fnyff, for selvom det ikke kom helt uventet, så gør det altså stadig ondt! Men det gode ved at det gør ondt, det er, at så har hun betydet noget for mig, og været elsket. Men derfor er det altså stadig svært at miste dem. :-(

Erling.

Fnyff
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 459
Tilmeldt: fre jan 25, 2013 3:09 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Kontakt:

Re: Genie

Indlæg af Fnyff » lør jul 18, 2015 2:00 pm

Om det kommer ventet eller uventet er det ALDRIG sjovt at tage afsked med sine elskede små :?

Jeg kender det alt for godt.
Madmor til ...
En pokkers masse elskede og skønne drenge og piger i alle aldre og størrelser <3

Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Re: Genie

Indlæg af Erling » lør jul 18, 2015 9:13 pm

Men lidt "heldig" var jeg da trods alt, idet jeg var hjemme, og kunne være hos hende til det sidste.

Jeg har heldigvis kun måtte sige farvel til to indtlil nu. Men hver gang er jeg blevet overrasket over hvor hårdt det har været. Har ikke selv børn, men vil tro, at det er ca samme "styrke" sorg der rammer en, idet de jo er så "unge"... Og vi tager os vel af dem, som var de vores egne børn? Men hvor ville jeg blive glad, om de ikke gemte deres sygdomme så bansat godt!!! Er svært at hjælpe dem, når de forsøger at overbevise os om, hvor "raske" de er... Skulle jeg vælge en ny kommende kærste, så måtte hun godt være dyrlæge - Det ville da ihverfald løse lidt af det. - Og ja, selvfølgelig sagt lidt i sjov. ;-)

Erling.

Besvar