Remee 22/9 - 2014

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
BlackBeth
DTF Forum Medlem
Indlæg: 9
Tilmeldt: man sep 01, 2014 11:17 pm

Remee 22/9 - 2014

Indlæg af BlackBeth » tirs sep 23, 2014 4:05 pm

for 3. gang i denne måned må jeg sige farvel til en dejlig rotte, denne gang fordi min lille skat havde et bagben der gjorde frygteligt ondt og viste sig at være brækket efter en lidt for vild lege session med de andre drenge.

Remee var en dejlig, blid, kælen, fingerslikkende dreng med den blødeste rex-pels og sort som natten.

Han var en af tre hitte-rotter vi tog ind da deres tidligere ejer ikke længere kunne have dem og vi har aldrig fortrudt det. Både Brumbass og Remee var dejlige drenge og Milkyway der stadigt lever er ligeså putte syg.

Nu er der kun 2 drenge i drenge buret og pigeburet virker også tomt med en meget syg lille Gracie der nu heller ikke får det bedre. Pigerne vil blive taget af salgstråden og når vi er nede på 4 vil de resterende drenge blive kastereret og sat sammen med pigerne. Gracie får lov til at leve det hun nu kan med nogen lunde kvalitet. Dyrlægen siger også at når medicinen ikke virker kan han helelr intet gøre, men så længe hun spiser, drikker, leger og gør som hun plejer vil det være synd at ende det med det samme.

Det gør ondt at vide at kun 2 af mine rotter tæller som ungdyr og de resterende 3 har bevæget sig ind i den tid hvor det ikke er uhørt at se dem falde fra. At Pluto overhalede inden om var uforuset og knusende, men jeg håber de sidste 5 får en god tid og Gracie falder i søven så vi ikke står for at hive hende ud af hendes trygge hjem for at blive aflivet ved dyrlægen, krydser finger for det, men begynder hun at lide er der intet andet at gøre..

Sov godt mine små krudt ugler.
Tidligere BakaYukiko

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » ons sep 24, 2014 11:55 pm

Det gør mig så ondt for dig. Det er en rigtig hård tid, du gennemgår lige nu. Håber, at det snart bliver bedre og gladere tider.
Hvil i fred, stakkels lille Remee. Du efterlader et stort tomrum i din madmors hjerte. :cry:

PS med hensyn til pigernes salgstråd:
Husk bare, at du efter reglerne ikke må slette eller rette i tråden, så den mister sin mening (heller ikke, selv om pigerne ikke længere skal sælges). Du kan bare lave et nyt indlæg i tråden til allersidst, hvor du skriver at den må låses... Så vil en redaktør låse den, så den ikke længere er aktiv. :wink:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Besvar