Au Naturels Tornado, 21.11.2012 - 14.07.2014

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Boesen
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 487
Tilmeldt: lør aug 04, 2012 9:01 pm
Geografisk sted: Glostrup

Au Naturels Tornado, 21.11.2012 - 14.07.2014

Indlæg af Boesen » tirs jul 15, 2014 6:25 pm

I går tog jeg afsked med en af mine babyer.. Efter mange besøg til dyrlægen, hvor han fik medicin for at få buk med den forkølelse, vi troede, han havde, viste et røntgenbillede i går tydeligt, at hele hans højre side af lungen var fyldt med cancer.

Natten til mandag fik han det pludselig meget skidt, rigtig hurtigt. Han havde ingen kræfter til at holde sig selv oppe og kunne kun tage få skridt af gangen. Hans vejrtrækning var forfærdelig hurtig og overfladisk, samtidig med at der kom små "forkølelses-lyde" fra hans lille næse.. Jeg tog ham over i min seng og lå dér med ham, kiggede på ham og nussede ham, indtil jeg fornemmede, at han gerne ville have lidt fred og ro, hvor jeg lagde ham over i buret, og han kæmpede sig fra bunden og op i sputnikken.

Jeg vidste godt, hvilken vej det ville gå med ham, da jeg tog til dyrlægen med ham i går, men uanset hvad bliver jeg bare ALDRIG klar til at sige farvel til en guldklump. Jeg savner ham så forfærdeligt meget, og jeg græder, hver gang jeg tænker på ham. Dét er det ultimative værste og mest forfærdelige ved at have kæledyr; At man en dag skal af med dem igen.
Jeg er så taknemmelig for, at han lige skulle havne i mit lille hjem og har givet mig så meget kærlighed i den tid, han har været hos mig. Han var så smuk og dejlig og tog sig fantastisk godt af den lille ny, den korte tid han nåede at være sammen med ham, ligesom han har passet perfekt med de to gamle mænd. De går noget uforstående rundt i buret og ligner nogle, der leder efter ham - hvilket ikke gør det lettere for mit lille rottemorhjerte.

http://i1243.photobucket.com/albums/gg5 ... 05C1CF.jpg

Hér havde jeg lige fået ham hjem, og han var en TRÆT, men alligevel en lille, smilende basse <3

http://i1243.photobucket.com/albums/gg5 ... 884361.jpg

Hér er min smukke dreng for en lille måneds tid siden til 2 x 2-års rottefødselsdag.

Billede

Et sidste farvel kys og nus efter hans sidste besøg hos dyrlægen :'( <3
Han er blevet begravet et fint sted blandt anemonerne i min mormors have, fordi jeg ikke selv har egen have. Så ved jeg, han ligger et dejligt sted i fred og ro, hvor jeg kan komme og kigge til ham, hver gang jeg besøger min mormor.

Rest in peace, min lille skat <3




Billeder ændret til links, da de overskred reglen for billedstørrelse
♂ - Totte, Thauri & Tjalfe
R.I.P. - Tornado <3 Tim <3

Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Indlæg af Erling » tirs jul 15, 2014 8:39 pm

Gør altid ondt, når man mister nogen man har kær. Og uanset om man har kort eller lang tid sammen, kan man bare ikke "forberede" sig på det.

Sender en tåre eller to, til en utrolig smuk fyr, med et ligeså dejligt sind.

Erling.

Elene
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 65
Tilmeldt: tirs dec 17, 2013 7:45 pm
Geografisk sted: Nordjylland, Aalborg

Indlæg af Elene » tirs jul 15, 2014 8:46 pm

Hvil i fred meget smukke dreng!
Elene

MGrado
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 354
Tilmeldt: tors mar 03, 2011 9:15 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af MGrado » tors jul 24, 2014 8:03 am

Så trist. :(
Gør mig ondt. Har selv stået flere gange og stortudet sammen med min dyrelæge når jeg har skulle sige farvel og følt at verden var uretfærdig og ond.

Men tænk på det på denne måde. Hvis du slet ikke reagerede på at miste dit kæledyr, så havde du heller ikke hjertet til at skulle have et i første omgang.

Sorgen er forfærdelig, men glæd dig over de søde små stunder du har haft med den dejlige rottebasse.
Rotter i sengen! Nej da ... det er bare MEGET store støvmider....

Besvar