Safi.. 17/1-2011 - 10/11-2013

Har du mistet din kære tamrotte. Få afløb for dine følelser og skriv dét, som du syntes skal stå på gravstenen - som et evigt minde!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Rubberdog87
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3264
Tilmeldt: søn sep 02, 2007 11:06 am
Geografisk sted: København

Safi.. 17/1-2011 - 10/11-2013

Indlæg af Rubberdog87 » tirs nov 19, 2013 1:33 am

Så kunne min gamle Safi ikke mere..

2 år og og næste 10 mdr blev du.

Det er en flot alder.. Og endnu mere for en rotte der i en alder af 1,9 år fik diagnosen dilateret kardiomyopati og fået hjertemedicin hver morgen lige siden!!

Du har givet mig mange rigtig dejlige minder!

Et af dem, er da jeg ca 2 uger efter jeg fik dig, pludselig stod med 11 små lyserøde rejer! Jeg var skræmt men det blev fantastiske 6 uger! Og du var en fantastisk mor, selvom du ind imellem mistede tålmodigheden med de mælkesugende små djævle!
http://m.youtube.com/watch?v=biuhva3NRqs

Jeg er så ked af, at du er gået bort og efterladt Eddie som den eneste fra den gamle flok..

Men din tid var kommet. Dine bagben ville ofte ikke mere som du. Du klatrede fortsat rundt til det sidste, men det var tydelig meget hårdt for dig.
I det mindste fik du liv til at sove stille ind i den favorit køje.
Jeg havde lige været inde og give dig noget lækkert i køjen, og da jeg kom tilbage 2 timer senere var dropsen væk, og du var allerede helt kold og stiv.. Så dit sidste måltid blev en dejlig sukkerfyldt godbid..
Kan man ønske mere..

Du er meget savnet min smukke pige med det flænsede øre <3 <3

Hils resten af flokken på den anden side!!

Sov godt, vær frisk og ung igen!

Billede
Hilsen Annika og Rotterne: Pippi og Molly..
(*)Shira, Saga, Emma, Bella, Abbie, Cookie, Lulu, Gaby, Pepsi, Bamse, Safi og Eddie<3

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » tirs nov 19, 2013 11:37 am

Det lyder som om din pige har fået en rar sidste dag, hjemme hos sin mor.

Hvil i fred søde Safi.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Esme
Ikke til stede
Indlæg: 6391
Tilmeldt: man okt 08, 2007 9:26 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af Esme » tirs nov 19, 2013 12:08 pm

Nårh, smukke pige. Sov godt.

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » tirs nov 19, 2013 11:15 pm

:cry: Åh, dejlige lille Safi. Jeg har været fuldstændig fortryllet af dén pige, siden jeg første gang så videoen med hende og hendes unger. Jeg fik helt ondt af hende, mens ungerne konstant drønede rundt efter hende og peb: "MOR-MOR-MOR-MOR-MOR-MOR". Og jeg kunne ligefrem mærke hendes lettelse, da hun endelig slap fra dem et øjeblik... og de løb forvirrede rundt nedenunder hende og peb: "MOR? MOR? MOR? MOR? MOR? MOR?"
Hun var noget helt specielt. Og hvor er jeg glad for, at hun fik så langt og godt et liv - og at da døden endelig kom, så gik det stille, fredeligt og uden stress.

Hvil i fred, smukke Safi. Må livet bag regnbuebroen blive lige så fyldt med glæde og kærlighed som det liv, du måtte forlade.
BilledeBillede
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Besvar