Kuld K3 - Prinsessen og Massimo

Her kan du skrive hvordan det går med nyfødte kuld, og vise os billeder af dem som de bliver større.

Redaktør: Lylle My

Låst
Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Kuld K3 - Prinsessen og Massimo

Indlæg af Alenya » tirs okt 27, 2015 8:25 pm

Det er godt nok noget tid siden ungerne blev født, men jeg har lige haft lidt meget om ørerene, så har ikke fået opdateret herinde ;) MEN nu skal der opdateres :P

D. 1 oktober fødte smukke Prinsessen 9 babyer, desværre faldt 2 af dem fra da de var lidt over 2 uger gamle, jeg havde været dum og sat dem tæt på en gruppe hvor der var en forkølet dreng (passer en venindes drenge, så der er nogle andre bakterier end der normalt er i hjemmet og det har smittet mine kære små), heldigvis er resten af babyerne helt friske nu og vokser godt til.. Derfor er der heller ikke 3 ugers billeder af ungerne, men på torsdag kommer der 4 ugers billeder af de alt for smukke små <3

Mor: I'm a Princess, Black eyed siamese berkshire dumbo, 23. november 2014

Far: Stigaard's Massimo, Black eyed devil agouti self dumbo, 16. juni 2014

Et lille sødt billede af min dejlige hund der passer godt på babyerne :P
Billede

Uge billeder findes her:
http://www.alenya.dk/kuldk3.html
¤Camilla¤
Billede

Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Re: Kuld K3 - Prinsessen og Massimo

Indlæg af Erling » tirs okt 27, 2015 9:31 pm

Utrolig ked af der er to der er faldet fra, for de er ellers alle utrolig SMUKKE!!!!!!! =D>

Og "heldigvis" kan jeg se, at de stort set alle er afsat, for ellers ville jeg jo nok mene, at du er lidt "ond", sådan at vise og friste os med alle disse skønheder! ;-) Dengang jeg første gang læste om dine planer for dette kuld, overvejede jeg faktisk at "reservere" en pige eller to, da disse to smukke forældre da kun kunne frembringe sådanne skønheder! :D

Jeg ønsker al lykke og held med dem alle, og stort tillykke til deres smukke forældre. :-)

Erling

Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: Kuld K3 - Prinsessen og Massimo

Indlæg af Alenya » tirs okt 27, 2015 11:51 pm

Mange tak, de er smukke både i sind og i udseende, de er så kærlige og fingerslikkende præcis som deres forældre.. Så jeg er uden tvivl forelsket i hver og en af dem, endnu mere efter det uheld der var med de 2 af dem.. Men ja alle er afsat fra dette kuld, det er kun det andet kuld der er 2 ledige madammer fra :P
¤Camilla¤
Billede

Låst