Tillykke med dagen Splinter (HH Grug)!

Her kan du ønske din rotte eller kuld tillykke med fødselsdagen.

Redaktør: Lylle My

Besvar
erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Tillykke med dagen Splinter (HH Grug)!

Indlæg af erfort » tirs jan 27, 2015 4:56 pm

Tillykke til Splinter med 1 års fødselsdagen!
Billede

Kære dejlige Splinter. <3
Din mor ville ikke kendes ved dig, og du måtte, allerede før du havde fået øjne, flytte, sammen med dine plejemor og (pleje)søskende, hjem til et kærligt menneske, som tog dig og mange andre små ind, for at give jer den bedst mulige start på livet og få jer formidlet ud i gode hjem.
Vi valgte dig imellem mange skønne små sjæle, for du var bare den helt rigtige lille dreng for os.

Nu er du et år, og du har givet os mange dejlige timer, hvor du næsten har vasket huden af vores hænder, imens vi måtte holde godt fast på dig, fordi du ellers var trillet ned, af bar iver efter at vise os, hvor meget du elskede os.

Du har efterhånden længe døjet med kronisk forkølelse, men dyrlægerne sagde igen og igen, at det ikke var alvorligt og ikke kunne behandles, og du var en glad og stærk dreng der forstod at nyde livet, os og dine rottevenner.
Men desværre har situationen ændret sig, og vi er meget bekymrede for dig, da det ikke virker som om, du vil blive ordentlig rask af den lungebetændelse, du har pådraget dig. Men vi håber endnu, og når behandlingen er slut, så må vi til dyrlægen med dig igen.
Du fortjener mange glade friske dage/måneder/år endnu, så mon ikke der sker et mirakel? Vi håber i alt fald!


Lidt billeder fra i dag:
Billede

Billede

Billede

Billede

<3
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Re: Tillykke med dagen Splinter (HH Grug)!

Indlæg af Erling » tirs jan 27, 2015 9:23 pm

Et STORT TILLYKKE også herfra, til en rigtig FLOT fyr!!!
Håber du kommer dig, og må få rigtig mange gode år endnu. Helt tydeligt, at du har fundet en god familie. :-)

Erling.

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Tillykke med dagen Splinter (HH Grug)!

Indlæg af erfort » ons jan 28, 2015 12:35 am

Erling skrev:Et STORT TILLYKKE også herfra, til en rigtig FLOT fyr!!!
Håber du kommer dig, og må få rigtig mange gode år endnu. Helt tydeligt, at du har fundet en god familie. :-)

Erling.
Tak for de fine ord om vores dejlige dreng. Han fortjener dem fuldt ud. :oops:
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: Tillykke med dagen Splinter (HH Grug)!

Indlæg af Lylle My » ons jan 28, 2015 6:36 pm

BilledeHJERTELIG TILLYKKE med fødselsdagen, smukke Splinter.
..ÅHHHH, hvor er han altså en flot dreng. Jeg ELSKER bare agoutier, og Splinter er godtnok en smuk én af slagsen. Billede
Billede

Jeg håber og be'r til, at behandlingen hjælper på hans stakkels lunger. Han er jo ALT for skøn en knægt til at være syg. [-o<
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Tillykke med dagen Splinter (HH Grug)!

Indlæg af erfort » ons jan 28, 2015 9:10 pm

Lylle My skrev:BilledeHJERTELIG TILLYKKE med fødselsdagen, smukke Splinter.
..ÅHHHH, hvor er han altså en flot dreng. Jeg ELSKER bare agoutier, og Splinter er godtnok en smuk én af slagsen. Billede
Billede

Jeg håber og be'r til, at behandlingen hjælper på hans stakkels lunger. Han er jo ALT for skøn en knægt til at være syg. [-o<
Mange tak Lylle My, dit indlæg luner. :mrgreen:

Jeg har også en kæmpe svaghed for agouti, men siden Spiff (på profilbilledet) gik bort, har jeg undgået dem lidt, da han var en kæmpe hjerterotte.
Indtil jeg mødte Splinter selvfølgelig, som bare trampede ind i mit hjerte den lille balladetrold. :oops:
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Besvar