Tillykke Mågepigen <3

Her kan du ønske din rotte eller kuld tillykke med fødselsdagen.

Redaktør: Lylle My

Besvar
erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Tillykke Mågepigen <3

Indlæg af erfort » fre jan 16, 2015 10:14 pm

I dag fylder Måge 1 år og 10 måneder, eller det er i alt fald den dag, det er blevet besluttet, at hun har månedsdag.
Måges rigtige fødselsdato kendes ikke, fordi hun er tidligere internatrotte.

Smukke, dejlige, sjove Måge, kom hertil som selvskab, da vi pludselig stod med en nykastreret dreng, men ingen damer han kunne gå med. Så Mågepigen blev vores redning og er faktisk blevet lidt af en hjerterotte, hun er nemlig helt speciel. :oops:

Måge har kræft, det startede i underlivet, og der er nu dukket knuder op i hendes mave også. Selvom hun er på medicin som skulle sløve sygdommens udvikling, hun i dag er startet på smertestillende, bare for en sikkerhedsskyld, og hun stadig er en fantastisk glad pige, der elsker alt og alle, så ved vi jo godt at hun højst sandsynligt synger på sidste vers, så i dag er hendes "føsdag" blevet fejret med grød og sofahygge.

Tillykke med din dag, dejlige lille truntepige. :mrgreen:
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: Tillykke Mågepigen <3

Indlæg af Lylle My » lør jan 17, 2015 8:06 pm

Tillykke med fødselsdagen, smukke Måge. :mrgreen:
Mit ønske på dine vegne er at dine kræftknuder vil vokse så langsomt, at du stadig vil være frisk og livsglad på din (formodede) 2-årsdag. Hvis du er dét, er jeg sikker på at dagen virkelig vil blive fejret med pomp og pragt. Billede
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Re: Tillykke Mågepigen <3

Indlæg af Erling » søn jan 18, 2015 11:05 am

Tillykke smukke pige! ;-)

Sjovt at det ofte er netop dem vi forventer os "mindst" af, der ofte bliver nogle ganske særlige for os. Håber du endnu må få en god tid, og at det ikke bliver for hårdt med kræften.

Erling.

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Tillykke Mågepigen <3

Indlæg af erfort » søn jan 18, 2015 4:07 pm

Lylle My skrev:Tillykke med fødselsdagen, smukke Måge. :mrgreen:
Mit ønske på dine vegne er at dine kræftknuder vil vokse så langsomt, at du stadig vil være frisk og livsglad på din (formodede) 2-årsdag. Hvis du er dét, er jeg sikker på at dagen virkelig vil blive fejret med pomp og pragt. Billede
Vi skal i alt fald gøre vores bedste for vores Mågepige, hun fortjener alverdens pomp og pragt, selvom jeg tror hun foretrækker en masse lækkert guf i stedet. :mrgreen:
Det er dejligt at høre at andre også har gode ønsker på hendes vegne.
Erling skrev:Tillykke smukke pige! ;-)

Sjovt at det ofte er netop dem vi forventer os "mindst" af, der ofte bliver nogle ganske særlige for os. Håber du endnu må få en god tid, og at det ikke bliver for hårdt med kræften.

Erling.
Tak for de gode ønsker på Måges vegne, jeg er sikker på at hun sætter pris på dem. :mrgreen:
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Besvar