Tillykke Ivan og Arti (d. 10/11)!

Her kan du ønske din rotte eller kuld tillykke med fødselsdagen.

Redaktør: Lylle My

Besvar
erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Tillykke Ivan og Arti (d. 10/11)!

Indlæg af erfort » lør nov 15, 2014 11:52 pm

Puha, jeg er en slæmmer rottemor! :oops:
For jeg har jo slet ikke fået fortalt vidt og bredt, at vores smukke og helt igennem fantastiske drengebasser Puks Arthur Pendragon og Puks Ewan fyldte 1 år i mandags!
Jeg er ellers så stolt af de 2 drenge, og har glædet mig sådan til at dele, lige netop denne dag, med andre der ved, hvor meget sådan nogle kære kræ kan betyde for en.
Ivan og Arti er fra mit Merlin kuld, så resten af kuldet fortjener også et stort TILLYKKE med dagen! :mrgreen: \:D/

Ivan:
Billede

Billede

Billede

Arti:
Billede

Billede

Billede
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Re: Tillykke Ivan og Arti (d. 10/11)!

Indlæg af Erling » søn nov 16, 2014 8:55 pm

Jamen dog - Hvordan kan man glemme fødselsdagen til to så FLOTTE fyre? ;-)

De er vildt flotte, og jeg ønsker dem hjertelig tillykke, og håber de må få MANGE gode år endnu. :-)

Erling.

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Tillykke Ivan og Arti (d. 10/11)!

Indlæg af erfort » søn nov 16, 2014 10:49 pm

Jamen det er da også virkelig for dårligt af mig! :oops:
Jeg huskede sådan set fint datoen, jeg var bare ikke opmærksom på at tiden gik alt for hurtig. Det føles jo ikke som ret længe siden, at jeg skulle vælge de her små prutter, imellem et helt kuld lækre små karamelfarvede krudtugler. <3

Du skal have mange tak for den fine føsdagshilsen til mine skønne drenge! :mrgreen:
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Besvar