Ceazars Kuld A bliver 2 år idag!

Her kan du ønske din rotte eller kuld tillykke med fødselsdagen.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
duefuglen
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 337
Tilmeldt: søn apr 01, 2012 6:07 pm
Geografisk sted: Vanløse
Kontakt:

Ceazars Kuld A bliver 2 år idag!

Indlæg af duefuglen » søn jul 06, 2014 8:22 pm

Stort tillykke med de 2 flotte år til de få der stadig lever :)
Dakota, Kentucky og Arizona/Poobs er dem jeg ved stadig lever :)

Jeg har poobs som altid har været min yndlings og jeg håber jeg kan nyde noget mere tid med hende inden alderen får fat for alvor!

Billede
Hilsen Katrine

Har Poobs og Hexi <3
Sov godt alle mine prinsesser!

Tidligere Caezar Rats

Brugeravatar
Webmor
Senior Rottemedlem
Indlæg: 559
Tilmeldt: fre sep 09, 2011 9:37 am
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlæg af Webmor » søn jul 06, 2014 8:42 pm

Dakota er desværre også død nu. Han fik en stor væskende byld på næseryggen, og måtte aflives efter flere dages intensiv baytrill kur, uden held :cry:
Han døde 12 juli.
** Bidt af rotter **

Brugeravatar
duefuglen
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 337
Tilmeldt: søn apr 01, 2012 6:07 pm
Geografisk sted: Vanløse
Kontakt:

Indlæg af duefuglen » søn jul 06, 2014 8:56 pm

Webmor skrev:Dakota er desværre også død nu. Han fik en stor væskende byld på næseryggen, og måtte aflives efter flere dages intensiv baytrill kur, uden held :cry:
Han døde 12 juli.
Ah okay :( så kun colorado var død fra din hjemmeside men tak fordi du fortæller om dakota nu :) så det kun poob og kenny tilbage nu!
Hilsen Katrine

Har Poobs og Hexi <3
Sov godt alle mine prinsesser!

Tidligere Caezar Rats

Brugeravatar
Webmor
Senior Rottemedlem
Indlæg: 559
Tilmeldt: fre sep 09, 2011 9:37 am
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlæg af Webmor » søn jul 06, 2014 9:00 pm

duefuglen skrev:
Webmor skrev:Dakota er desværre også død nu. Han fik en stor væskende byld på næseryggen, og måtte aflives efter flere dages intensiv baytrill kur, uden held :cry:
Han døde 12 juli.
Ah okay :( så kun colorado var død fra din hjemmeside men tak fordi du fortæller om dakota nu :) så det kun poob og kenny tilbage nu!
Mener jeg har sendt en PB på facebook, men har haft problemer med at sende og modtage for et stykke tid siden.
Ja der er ikke så mange tilbage desværre :( Men har nogle skønne unger efter dem!
** Bidt af rotter **

Brugeravatar
duefuglen
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 337
Tilmeldt: søn apr 01, 2012 6:07 pm
Geografisk sted: Vanløse
Kontakt:

Indlæg af duefuglen » søn jul 06, 2014 9:15 pm

Webmor skrev:
duefuglen skrev:
Webmor skrev:Dakota er desværre også død nu. Han fik en stor væskende byld på næseryggen, og måtte aflives efter flere dages intensiv baytrill kur, uden held :cry:
Han døde 12 juli.
Ah okay :( så kun colorado var død fra din hjemmeside men tak fordi du fortæller om dakota nu :) så det kun poob og kenny tilbage nu!
Mener jeg har sendt en PB på facebook, men har haft problemer med at sende og modtage for et stykke tid siden.
Ja der er ikke så mange tilbage desværre :( Men har nogle skønne unger efter dem!
Har intet modtaget ihvertfald :) Ville ønske jeg kunne sige det samme men jeg er glad for linjen er ført videre. Kuld passede bare ikke da mine yngste var klar og nu er det for sent :)
Hilsen Katrine

Har Poobs og Hexi <3
Sov godt alle mine prinsesser!

Tidligere Caezar Rats

Besvar