Find Marsvinet

Her kan I vise billeder som ikke er af rotter.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
Lord Crimson
Rotternes Herre
Indlæg: 1001
Tilmeldt: søn feb 13, 2011 10:14 pm
Geografisk sted: Odense C
Kontakt:

Find Marsvinet

Indlæg af Lord Crimson » søn mar 10, 2013 5:53 pm

Jeg har et marmoreret gulv ude på mit badeværelse, og når man sidder og falder i staver derude, og lader fantasien vandre, dukker der de mest mærkelige figurer og billeder frem.. For mig er det dog mest de mere mørke og drabelige ting jeg ser, men det afhænger jo nok af ens egen fantasi.. :P

Der er dog et enkelt motiv der altid dukker op og det er hovedet af et marsvin.. For mig er det ganske tydeligt, men kan i andre se det?

Jeg vil om en uges tid ligge et billede ind med streger der viser hvor det er, hvis der er nogen der ikke kan se marsvinet.

Billede

Enjoy the game!

Nybegynder
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 86
Tilmeldt: tirs jan 15, 2013 3:55 am

Indlæg af Nybegynder » søn mar 10, 2013 6:04 pm

Jeg kan se et meget skræmmende marsvin :shock:
Det ser sådan lidt arrigt ud, ha ha ha :lol:
Med venlig hilsen Cecilie
------Stolt af at kalde Bigsy og Smallsy mine drenge.

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » søn mar 10, 2013 6:20 pm

He-he, jo jeg kan sagtens se et marsvinehoved i mønsteret (for mig ser det nu mere eftertænksomt end skræmmende ud)... og et babynæsehorn... og et brølende tigerhoved... og hovedet af en baby med sut i munden og en baseball-kasket på hovedet. :lol:

Jeg bruger OGSÅ meget af toilettiden til at hygge mig med at se alle de spændende billeder, der dukker op i mit eget klinkegulv på badeværelset... Det er de mest fantastiske eventyrfigurer, man kan finde (og næste gang man bruger toilettet er det gerne nogle helt nye figurer, der dukker op - og de gamle er pst væk) :lol:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

jean08
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 171
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 7:15 am
Geografisk sted: Randers

Indlæg af jean08 » søn mar 10, 2013 10:31 pm

Det var da sjovt, jeg kan også se det (:

Brugeravatar
charlotte88
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 101
Tilmeldt: tors okt 18, 2012 6:10 pm

Indlæg af charlotte88 » tirs mar 19, 2013 8:09 pm

jeg har også fundet det :D. mine forældres badeværelses gulv har også sjov mønster, og som lille kunne jeg også finde sjove figur :P det er minder :D
Nyd selv de små ting i livet :)

Brugeravatar
Wolter
Senior Rottemedlem
Indlæg: 713
Tilmeldt: ons jul 25, 2012 11:46 am
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Indlæg af Wolter » tirs mar 19, 2013 10:34 pm

Jeg lader også fantasien vandre når man stirrer på træ, sten, skyer you name it, imens man venter på toget eller på pause i skole tiden.. Hihi..

Men det her er ret sjovt! :D Sødt Marsvin du har på dit gulv :)


( jeg legede med min veninde's kat i lørdags og fordi jeg ville være sjov sagde jeg at jeg kunne se en død pige i træ gulvet, der blev råbt og skreget og jeg måtte så grinene undskylde og sige at det bare var fantasi :oops: )
Hilsen Wolle

rotter ( 8.9 ) + 1

Besvar