SØGES: Århus-Storkøbenhavn

Her kan du søge om transporthjælp eller selv tilbyde din assistance til transport af rotter, bure m.m.

Redaktør: Lylle My

Låst
Boesen
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 487
Tilmeldt: lør aug 04, 2012 9:01 pm
Geografisk sted: Glostrup

SØGES: Århus-Storkøbenhavn

Indlæg af Boesen » man aug 11, 2014 9:59 pm

Hej allesammen,

Jeg er så heldig, at én af Horizons drenge fra kuld B, flytter hjem til mig. Der er ikke nogen af de andre bebser, der skal samme vej som Mukko, så derfor ville jeg lige høre jer, om der tilfældigvis er én, der kører fra Århus til Storkøbenhavn (gerne Glostrup), som kunne tage min dreng med til mig? Selvfølgelig mod betaling. :-)

Mvh
♂ - Totte, Thauri & Tjalfe
R.I.P. - Tornado <3 Tim <3

Thistle
1 Stjernet Rottemedlem *
Indlæg: 64
Tilmeldt: fre jan 11, 2013 7:16 pm
Geografisk sted: Kolding

Indlæg af Thistle » man aug 11, 2014 10:08 pm

Altså jeg skal hente min dreng ved Horizon på onsdag, skal dog kun til Kolding, men hvis det kunne hjælpe dig, at få ham herned, så kan du bare sige til :wink:

Håber selvfølgelig, at der er en som kan tage ham med hele veje, men ville lige give dig en ekstra mulighed, hvis nogen kunne tage ham videre herfra.. Er tilbage i Kolding ca. 17.00 :)

Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Indlæg af Alenya » man aug 11, 2014 11:16 pm

Kan hjælpe det meste af vejen.. Skal selv have en dreng derfra og henter ham sidste weekend i august, ugen efter skal jeg en tur til Greve, så kan tilbyde dig transporthjælp til Greve for 150 kr i tilskud ;)
¤Camilla¤
Billede

Boesen
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 487
Tilmeldt: lør aug 04, 2012 9:01 pm
Geografisk sted: Glostrup

Indlæg af Boesen » fre aug 15, 2014 11:00 pm

Hej damer!

Jeg har fundet en transportmulighed, så den lille tot kommer hjem til mig på søndag - ellers mange tak! :-)

Tråden må låses.
♂ - Totte, Thauri & Tjalfe
R.I.P. - Tornado <3 Tim <3

Låst