Emily, ejer af Sakura og Kyo!

Her kan du skrive et par ord om dig selv.

Redaktør: Lylle My

Besvar
SakuraKyo
DTF Forum Medlem
Indlæg: 42
Tilmeldt: man aug 12, 2013 3:46 pm
Geografisk sted: Århus & Silkeborg

Emily, ejer af Sakura og Kyo!

Indlæg af SakuraKyo » man aug 12, 2013 8:56 pm

Hey!
Mit navn er Emily, og jeg er nuværende ejer af to fantastiske hunrotter, nemlig Sakura og Kyo, hvilket også fremgår af mit brugernavn. De er nuværende 5 uger gamle og af racen dumbo.

Jeg er 18 år gammel og studerer nuværende på 2. år på STX i Silkeborg. Jeg har ejet alverdens dyr hidtil, men de rotter jeg har nu, er mine første, så jeg er meget interesseret i at vide så meget om dem, som muligt.
Jeg studerer, fordi jeg gerne vil være læge og i min fritid arbejde med dyr, enten som adfærdsekspert i hunde eller også bare som hvad end andet jeg kan finde, der omhandler dyr.

Jeg er en meget åben person der altid leder efter nye muligheder for at udvikle mig og lære nye ting. Jeg er buddhist, men ikke så religiøs, at jeg ikke er til at tale med. Jeg elsker at være social, og var aldrig alene, hvis det stod til mig selv. :)
Derudover elsker jeg at udfolde mig kreativt, allermest via tegning, malen og fotografering.

Det var lidt om mig, jeg håber I vil skrive, hvis I sidder inde med nogle spørgsmål. C:

Thorsson
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 154
Tilmeldt: lør jun 01, 2013 6:18 pm
Geografisk sted: Vejen
Kontakt:

Re: Emily, ejer af Sakura og Kyo!

Indlæg af Thorsson » man aug 12, 2013 9:12 pm

Velkommen til :D
SakuraKyo skrev: De er nuværende 5 uger gamle og af racen dumbo.


Jeg vil lige goere opmaerksom paa at naar man taler om rotter er der ikke racer da de alle stammer fra den samme race (som jeg ikke lige kan huske hvad hedder :oops: )
Man taler derfor istedet for om: farver, aftegninger, pels og oere

oerene er i dine pigers tilfaelde er dumbo kan jeg gaette mig til :wink:
Mvh. Michelle :)

Tidligere Ratata&Tutte.

Beklager men når jeg skriver fra min computer kan jeg ikke skrive æ, ø og å

SakuraKyo
DTF Forum Medlem
Indlæg: 42
Tilmeldt: man aug 12, 2013 3:46 pm
Geografisk sted: Århus & Silkeborg

Indlæg af SakuraKyo » man aug 12, 2013 9:25 pm

Ahh, tak for info!
Jeg er stadigt ikke helt inde i, hvad farver og tegninger de har, så det må jeg lige skrive ind senere. Men ja, dumbo-ører, det lyder rigtigt nok. :D

Thorsson
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 154
Tilmeldt: lør jun 01, 2013 6:18 pm
Geografisk sted: Vejen
Kontakt:

Indlæg af Thorsson » man aug 12, 2013 9:34 pm

SakuraKyo skrev:Ahh, tak for info!
Jeg er stadigt ikke helt inde i, hvad farver og tegninger de har, så det må jeg lige skrive ind senere. Men ja, dumbo-ører, det lyder rigtigt nok. :D
Det var saa lidt :D
Det er ogsaa foerst nu at jeg er begyndt at saette mig ind i alle de ting (og er slet ikke saerlig dygtig endnu :oops: ) men jo mere jeg laere og laeser mig frem til jo mere spaendene bliver det :P

Hvis du er i tvivl om hvilke farver og aftegninger dine piger har kan du jo saette nogle billeder ind under det emne der hedder: farver og aftegninger (mener jo nok det hedder) og saa er jeg sikker paa at der er nogle rigtig dygtige der kan svare paa det :wink:
Mvh. Michelle :)

Tidligere Ratata&Tutte.

Beklager men når jeg skriver fra min computer kan jeg ikke skrive æ, ø og å

Tåt
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 212
Tilmeldt: tirs aug 07, 2012 1:18 pm
Geografisk sted: Frederikssund, Sjælland

Indlæg af Tåt » tirs aug 13, 2013 1:46 pm

Hej og velkommen til Emily (udtales det bare ligesom på engelsk?)
Hvis du vil lære noget (om rotter) så er det her forum perfekt, og jeg kan love dig at dine små basser kommer til at gøre dig blødere, og føle dig mere elsket end noget andet kæledyr du har haft :wink:

Rotter er simpelthen magiske kæledyr :oops:
Ratata&Tutte skrev:Jeg vil lige goere opmaerksom paa at naar man taler om rotter er der ikke racer da de alle stammer fra den samme race (som jeg ikke lige kan huske hvad hedder :oops: )
Racen hedder "Rattus norvegicus" eller "brun rotte" (og ja, jeg googlede det, for jeg anede ikke hvordan det skulle staves :lol: )
Tottebeboere:
Alma & Sif & Yui's Caramel Chew Chew

Thorsson
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 154
Tilmeldt: lør jun 01, 2013 6:18 pm
Geografisk sted: Vejen
Kontakt:

Indlæg af Thorsson » tirs aug 13, 2013 1:58 pm

Tåt skrev:
Ratata&Tutte skrev:Jeg vil lige goere opmaerksom paa at naar man taler om rotter er der ikke racer da de alle stammer fra den samme race (som jeg ikke lige kan huske hvad hedder :oops: )
Racen hedder "Rattus norvegicus" eller "brun rotte" (og ja, jeg googlede det, for jeg anede ikke hvordan det skulle staves :lol: )
Haha tak for hjaelpen :D Saa maa jeg se om jeg kan huske det til en anden gang :P
Mvh. Michelle :)

Tidligere Ratata&Tutte.

Beklager men når jeg skriver fra min computer kan jeg ikke skrive æ, ø og å

Besvar