Her er jeg xD

Her kan du skrive et par ord om dig selv.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Thorsson
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 154
Tilmeldt: lør jun 01, 2013 6:18 pm
Geografisk sted: Vejen
Kontakt:

Her er jeg xD

Indlæg af Thorsson » man jun 03, 2013 6:14 pm

Goddag til alle jer dejlige folk paa DTF.

Da jeg er et nyt medlem syntes jeg at det ville vaere paa sin plads lige at skrive lidt her :D

Jeg er en kvinde paa 21 aar, som bor i broerup med min forlovet og jeg er "mor" til to dejlige rottepiger.

Naar folk finder ud af at jeg har rotter bliver jeg tit moedt med kommentare som: Ad, de er jo fyldt med bakterier, man faar pest af rotter, hvor klamt rotter lugter Osv. Dog er dette blot ind til at de moeder mine to skoenne piger, for der finder de ud af at rotter ikke er saa farlige og klamme endda (go go rotte charme )

Jeg fik min foerste rotte da jeg var 13 (hvilket min mor ikke var saa glad for) Desvaerre viste jeg ikke dengang at den havde brug for en kammerat :( Da Sille (rottens navn) gik bort var jeg fuldstaendig knust over det, men min mor ville ikke lade mig faa flere rotter.

Nu da jeg ikke laengere bor under min mor tag har jeg anskaffet 2 dejlige "totter" nemlig Ratata og Tutte og jeg har haft dem i snart et aar.
Jeg overvejer kraftigt at skaffe 2 han rotter snart da jeg kun har haft piger og gerne vil proeve mig med hanner, men min kaereste syntes at vi har nok i to. Dog er jeg ved at faa ham overtalt hvis bare at den ene bliver en stor sort han som skal have navnet Frankie (jeg ved ikke hvorfor det lige skal vaere det navn men han syntes aabentbart at det skal en rotte hedde xD )

Alt fra nu: Michelle

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » man jun 03, 2013 7:47 pm

Velkommen til. :D
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Besvar