Hej fra en ny bruger

Her kan du skrive et par ord om dig selv.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Hej fra en ny bruger

Indlæg af Erling » fre maj 10, 2013 8:34 pm

Hejsa alle :-)

Jeg er godtnok en ny bruger herinde - Men ikke helt ny, idet jeg har læst med som gæst i godt et års tid. :)
Jeg elsker at læse om alle de glædelige stunder, i alle har haft med jeres små "guldklumper". :D Med stor fryd ser jeg alle billederne og diverse små film. Og med sorg i hjertet, og tårer i øjnene læser jeg med, når der er nogle der har forladt os. :cry: Men samtidig glædes jeg, når jeg bagefter læser om fødselsdagene med de kære små. :wink:

Jeg har ikke selv nogle "totter" - Endnu! Men det er min mening, at jeg vil anskaffe de nødvendige ting; som bur og etc. Og så derefter, når der er nogle der har nogle små til salg, at jeg vil blive mere aktiv (kunne godt tænke mig 3 små aktive piger). Men indtil dette sker, vil jeg til stadighed vedblive at glædes over alle de gode stunder i alle fortæller om. :)

De bedste hilsener til jer og til alle jeres små "guldklumper" - Eller er det terrorister??? Sådan som de nogen gange ødelægger alting? :twisted:

Erling

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » fre maj 10, 2013 8:58 pm

Hejsa Erling, og velkommen til. :D
Jeg var såmænd selv "luske-læser" af forummet i et års tid, før jeg endelig kom ud af busken og oprettede en profil... og ak, nu er jeg blevet fanget af det gode selskab - uden mulighed for nogensinde at slippe fri. (ihverfald ikke uden de mest forfærdelige abstinenser) :lol:

Guldklumper eller terrorister? Hmmm... Jeg må vel nærmest kalde MINE smådjævle for "Terroristguldklumper".
("Nåååhhrr, se bare hvor sød den lille basse ser ud, mens han æder sofaen/tapetet/fjernbetjeningen/tegnebogen" :P )
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Tåt
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 212
Tilmeldt: tirs aug 07, 2012 1:18 pm
Geografisk sted: Frederikssund, Sjælland

Indlæg af Tåt » lør maj 11, 2013 6:16 pm

Velkommen til!

Jeg må også erkende mig skyldig i at læse med længe før jeg fik mine egne små pelsdyr. Tilgengæld har jeg det rigtig godt med at vide, at jeg har styr på hvad jeg gør med dyrene - i modsætning til min bekendte, der smed et billede op på Facebook af en sød, men meget alene rotte.

I det mindste tog han i mod råd og har nu to! Og jeg anbefalede også kraftigt dette dejlige forum, for hvor skal man ellers finde hjælpsomme mennesker fyldt med viden om de små gnavere?!

(Jeg er desuden med på at de er terroristguldklumper, de små møgdyr! :p )
Tottebeboere:
Alma & Sif & Yui's Caramel Chew Chew

Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Takker for den søde modtagelse

Indlæg af Erling » lør maj 11, 2013 7:38 pm

Takker for den pæne velkomst.

Jeg ser med glæde frem til fohåbentllig mange gode timer og mange gode indlæg.
Det er altid en stor fornøjelse, når der er nogle søde mennesker der vil hjælpe en. Selvom vi har læst nok så meget på forhånd, så tror jeg stadig, vi kan have brug for støtte og vejledning, når vi rent faktisk står med problemerne her og nu i det virkelige liv. :) Og indtil nu har jeg altså kun set nogle rigtig søde mennesker herinde, med hjerterum og stor lyst til at hjælpe - Altid! Men måske er det netop også dette vi lærer så godt, når vi har kæledyr? For vores dyr er afhængige af os. Og som beløning, giver de os deres kærlighed - Omend nogle viser dette bedre end andre, ligesom det også er tilfældet blandt os mennesker. :)

Nu ser jeg så frem til at komme igang, omend jeg har valgt at starte forsigtigt ud. Skal lige have alt det praktiske i orden først, idet det nok er mest smart at have anskaffet et bur og noget mad, inden jeg tænker på at få nogle små totter hjem. ;)

Brugeravatar
Supreme Rats
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 5778
Tilmeldt: tors feb 07, 2008 4:05 am
Geografisk sted: Vejle, 7100
Kontakt:

Indlæg af Supreme Rats » lør maj 11, 2013 8:07 pm

Velkommen til (:
Tidligere Ratraise - Nyt nummer: 30453392

Brugeravatar
Hellsusan
Rotternes Herre
Indlæg: 1977
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 4:14 pm
Geografisk sted: Vestjylland
Kontakt:

Indlæg af Hellsusan » søn maj 12, 2013 3:26 am

Velkommen til :D
Hilsen Hellrats
Tidligere Hellsus herinde
Billede

nicegirl79
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2341
Tilmeldt: søn aug 21, 2011 4:55 pm
Geografisk sted: Langeland
Kontakt:

Indlæg af nicegirl79 » søn maj 12, 2013 10:10 am

Velkommen til :mrgreen:

Besvar