Dumbo/Db han, Siamese Rex, Russian Blue, BE Siamese søges

Søger du en han/hun eller har du en som udlånes til parring?

Redaktør: Lylle My

Låst
NørreNutten
DTF Forum Medlem
Indlæg: 20
Tilmeldt: tirs apr 16, 2013 8:50 pm
Geografisk sted: 7400 Herning
Kontakt:

Dumbo/Db han, Siamese Rex, Russian Blue, BE Siamese søges

Indlæg af NørreNutten » søn apr 27, 2014 3:25 pm

Hej,

Jeg har en Siamese Berkshire Dumbo hun(mulig Russian Blue-bære), hun er født d. 01.10.2013, og er klar til sin første parring. Jeg gad dog godt, at føre noget nyt blot ind i linjen, da vi har to unger fra samme forældre(forskellige kuld).

Hunnen, CooKee, vejer 255 g., er sund og rask, men mangler en flot fyr, som gerne vil være far.

Hannen skal være doven, opsøgende og en rigtig puttetrold.
Han skal gerne være Dumbo eller Dumbo-bære, gerne i Siamese Rex, Russian Blue eller BE Siamese. Jeg ønsker ingen Agouti farver, hvis det er muligt. ;)

Hannen må gerne bo omkring Herning. Skal jeg aflevere hunnen hos hannen, skal jeg med offentligt transport, og vil derfor gerne, at hannen ikke bor længere væk end Silkeborg, Karup, Aulum, Kibæk og Brande.

Jeg tilbyder, at betale 50 kr. i transport, hvis I bor tæt på, hvis I skal aflevere hannen eller hente hunner. I får selvfølgelig 50 kr. til transport udgifter, når I henter hannen, eller aflevere hunnen ;) :)

Jeg håber, at høre fra nogen - råd modtages også ;)
Vh
Nanna Andersen og totterne

norrenutten-rotter.weebly.com
norrenutten.weebly.com

Brugeravatar
>Maria<
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4181
Tilmeldt: ons jan 14, 2009 12:10 am
Geografisk sted: Odsherred
Kontakt:

Indlæg af >Maria< » tirs maj 06, 2014 6:12 am

Det bedste er helt klart at hun kommer til ham. Det kan være svært at få ham tilbage i gruppen, hvis han først har været ude og rejse et par uger.

Men hvad vil du gerne med parringen? Hunnen er jo ret lille. Kun lige netop hvad man minimum anbefaler. Hvad kan hun bidrage til avlen med? Og hvad gør at du tror hun er mulig rb-bærer? Har hun tavle? Hvem er evt i tavlen (mange siameser herhjemme er ved at være fra de samme linjer...)

Husk: intet er kritisk ment, men ment som en hjælp til dig med at finde en han :-)
Inter album et nigrum, varietate

Brugeravatar
>Maria<
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4181
Tilmeldt: ons jan 14, 2009 12:10 am
Geografisk sted: Odsherred
Kontakt:

Indlæg af >Maria< » tirs maj 06, 2014 6:13 am

Det bedste er helt klart at hun kommer til ham. Det kan være svært at få ham tilbage i gruppen, hvis han først har været ude og rejse et par uger.

Men hvad vil du gerne med pareingen? Hunnen er jo ret lille. Kun lige netop hvad man minimum anbefaler. Hvad kan hun bidrage til avlen med? Og hvad gør at du tror hun er mulig rb-bærer? Har hun tavle? Hvem er evt i tavlen (mange siameser herhjemme er ved at være fra de samme linjer...)

Husk: intet er kritisk ment, men ment som en hjælp til dig med at finde en han :-)
Inter album et nigrum, varietate

Låst