Brat tilbyder parring til sommer

Søger du en han/hun eller har du en som udlånes til parring?

Redaktør: Lylle My

Låst
FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Brat tilbyder parring til sommer

Indlæg af FoxyRats » tirs mar 04, 2014 5:13 pm

Hvis der nu er nogen derude, der lige står og mangler en sød dreng - så tænkte jeg, at jeg kunne lave opslaget.
Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg tilbyder parring, men ungerne skal fødes og opfostres hos hunnen. - Jeg er ikke selv klar til at have mit eget kuld unger.

Brat er en skøn tot, med masser af energi. Han er ikke den typiske slaskebasse - han vil meget gerne ud og undersøge, helst mens man sidder på skulderen og gnasker tænder. :wink: Brat har ikke en særlig lang stamtavle, da han kommer fra TNT, og derfor søger han en date, der har en lang eller semi-lang stamtavle. Brat er enten Alfa eller Omega herhjemme, jeg er ikke selv helt sikker på om han er Alfa eller ej.

Brat er lige nu 8 mdr gammel, og søger derfor først date til sommer, omkring Juli måned.

Brat er en dejlig møssende, tændergnaskende, energisk tot. Jeg har ikke vejet ham, men skal nok gøre det snarest. Han er ikke en overdrevet stor basse, men han har en god størrelse.

Brat er Russian Blue Hooded Dumbo. Hans præcise fødselsdato kendes ikke, men det er i midten af Juli 2013.
Brat flyttede til os, fra Moniis-rats for et par måneder siden, og han har taget flytningen rigtig pænt, så det er jeg rigtig glad for. :D

Grunden til at jeg tilbyder at låne Brat ud til parring, skyldes at jeg rigtig gerne vil have en unge efter ham. Det er i min egen interesse at viderebringe hans gode temperament og helbred. Ligeledes tilbyder jeg ham til parring, da jeg ikke selv har mulighed for at få unger lige nu - jeg har ikke hunnen til det, og jeg er ikke selv klar til at få mit første kuld. :)

Du kan læse mere om ham her: http://foxyrats.yup.dk/brat.php

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 2642_o.jpg
Billede
Billede

Billede ændret til link da det var for stort i henhold til reglerne.
Stolte ejere af 8 rotter <3

Låst