LUX Consenesco skal være mor, men hvem har faderen?

Søger du en han/hun eller har du en som udlånes til parring?

Redaktør: Lylle My

Låst
Tuledah
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 165
Tilmeldt: ons nov 04, 2009 12:09 pm
Geografisk sted: København
Kontakt:

LUX Consenesco skal være mor, men hvem har faderen?

Indlæg af Tuledah » man mar 03, 2014 7:14 pm

Min dejlige pige, Consenesco, søger efter en egnet far til et endnu ufødt kuld :)

Consenesco er en stor, dejlig pige - hun har et mildt sind og et overraskende roligt temperament. Hun vil enormt gerne bestemme, hvornår hun skal have opmærksomhed, hvilket er KONSTANT!
Hun elsker at have sine burkammerater tæt omkring sig, og splatter ud, når hun er udenfor buret.

Consenesco er af en HELT særlig støbning, og betyder uendeligt meget for mig!
Derfor er det ikke en hvilken som helst han, der kan bruges...

Han skal være god i størrelse, for det er Consenesco - og den gode størrelse vil jeg gerne have videre. Derfor skal hannen veje MINDST 500 gram!
Consenesco bærer på Russian Blue og MÅSKE Blue.
Hendes stamtavle kan ses HER: http://rotterpaaloftet.weebly.com/consenesco.html

Det er gået op for mig, at jeg kun har en måneds tid til at finde en partner, da jeg helst ser hannen fundet til hun er de 10 måneder. SKULLE det ske, at vi skal vente LIDT, så går det nok - hun er en smuk pige der er mere end fit for fight!

Det er OVENUD VIGTIGT, at hannen ligger til denlave side ift. hieraki, eftersom Consenesco er alfa! Jeg har diskuteret dette med LUX, der godt mener, det er forsvarligt fortsat at bruge hende. Jeg er helt enig, og har efterhånden haft mange måneder til at vurdere Consenesco - og det vil i sandhed være et tab, hvis rotteverdenen går glip af hendes sind!

Er han derude?
Så SKRIV! :D
/Tine - lykkelig rottemor til skønne rotter :D

Brugeravatar
Webmor
Senior Rottemedlem
Indlæg: 559
Tilmeldt: fre sep 09, 2011 9:37 am
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlæg af Webmor » man mar 03, 2014 8:00 pm

Hvad aftegn og farve mv. søger du :D
** Bidt af rotter **

Låst