Agouti mm. Hooded headspot mm. m. Dumbo pige søger date :)

Søger du en han/hun eller har du en som udlånes til parring?

Redaktør: Lylle My

Låst
Brugeravatar
charlotte88
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 101
Tilmeldt: tors okt 18, 2012 6:10 pm

Agouti mm. Hooded headspot mm. m. Dumbo pige søger date :)

Indlæg af charlotte88 » man sep 16, 2013 3:15 pm

søger en date til min dejlige Mille :) hun er Agouti hooded mm Dumbo. grunden til jeg gerne vil ha unger på hende er at hun har et fantastisk sind, hun er nysgerrig, ik bange af sig, fuld af energi og er den eneste rotte jeg har der gerne tager en legetur med hundene på sofaen :), også vil jeg gerne prøve noget nyt med farver, aftegn og øre, så hende her er perfekt, syntes jeg :). jeg kender ik til hendes baggrund så hannen skal helst gerne ha stamtavle så jeg kan se hvad han bære på, og helst samme aftegn, farve og øre, så vi er sikker på der kommer noget af det samme :).
hendes alder kender jeg heller ik helt præcis, men var ca 3 måneder da jeg fik hende hjem, så jeg skyder hende nu til at være 9 måneder og hun vejer 300 gram nu. Det er ik en parring der skal ske nu og her, så hvis der sidder en der ude med en han der først er gammel nok om et par måneder, ja så er jeg villig til at vente :). er der er en der ude der er intra. så skriv en PB til mig, og vi snakker nærmer om parringen osv. :)

jeg bor i 7850 Stoholm Midtjylland, er villig til at køre et stykke.


Billede
Nyd selv de små ting i livet :)

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » man sep 16, 2013 4:13 pm

Hvor er hun ellers bare fin, men hvis det er hendes første kuld så skal det da også være nu her da en hun rotte skal være mellem 6 og 10 måneder ved første kuld unger. :D
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Brugeravatar
charlotte88
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 101
Tilmeldt: tors okt 18, 2012 6:10 pm

Indlæg af charlotte88 » tirs sep 17, 2013 2:52 pm

jeg ved det, men kender ik hende præcise alder, så måske er hun yngre.. men leder selv, kunne være jeg kunne finde en han der var gammel nok, som manglede et hjem :).
Nyd selv de små ting i livet :)

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » tirs sep 17, 2013 5:18 pm

Dem er der nok ikke så mange af hvor de også har en dejlig lang stamtavle bag ved sig. :D
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Kaffeplet
Senior Rottemedlem
Indlæg: 801
Tilmeldt: man feb 28, 2011 1:51 pm
Geografisk sted: København SV

Indlæg af Kaffeplet » tirs sep 17, 2013 6:31 pm

Du behøver jo ikke overtage hannen. Ofte kommer han eller hun bare på besøg en uge til to til parring og så hjem til deres respektive ejere igen - det er ikke usædvanlig at en rotte lånes ud til en parring. Hun ser ellers sød ud, jeg håber det lykkes for dig:)

Brugeravatar
charlotte88
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 101
Tilmeldt: tors okt 18, 2012 6:10 pm

Indlæg af charlotte88 » tirs sep 17, 2013 11:27 pm

Jeg ved det skam godt :) har haft en af mine drenge lånt ud :).
Mener at det kigger jeg også efter som en "nødløsning" for ved godt jeg ik skal vente alt for længe :)
Nyd selv de små ting i livet :)

Låst