Søger en lækker pige til Luxo

Søger du en han/hun eller har du en som udlånes til parring?

Redaktør: Lylle My

Låst
Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Søger en lækker pige til Luxo

Indlæg af Yui » tirs sep 03, 2013 3:17 pm

Har længe gået og tænkt at jeg rigtig godt kunne tænke mig en baby fra min dreng Luxo, så derfor ville jeg prøve at lave en tråd og se hvad der var af smukke piger der er gamle nok om nogle måneder.

Billede

Luxo er en stille slaske dreng der bare er skøn og elsker at snakke og fungere rigtig fint i drenge gruppen. Han er Blue self husky dumbo rex, og nu er der sikkert nogen der siger at han ikke kan være self og husky på en gang, men det er min forventning at han er det da begge hans forældre er self, han bliver 1 år d 12 oktober så det er først der efter at parringen ville skulle finde sted. I dag vejer han 538g cirka. :D

Hans stamtavle kan ses på dette link: http://yuisrotter.weebly.com/nicerats-luxo.html

Krav til pigen: Hun må ikke være i familie med ham og så må hun meget gerne være self. Hun skal selvfølgelig være en sød og dejlig pige der er egnet til avl. Hun må også gerne enten være blue agouti/blue eller russian blue agouti/russian blue Da luxo jo er blue og bære russian blue. Hvis hun var amber/champagne eller havde den farve bag sig ville det heller ikke være dårligt, ikke fordi at luxo bære farven men fordi at det er en farve jeg arbejder med i min avl.

Det vigtigste er dog at hun er egnet til avl, ikke er i familie med ham og er self. Så kommer alt det andet i anden række følge. Da jeg lige nu holder en pause ind til det nye år hvor jeg har andre avls planer, ville jeg meget gerne finde en pige til ham hvor pigens ejer selv har lyst til at have kuldet, men det er sikkert ikke et problem. :D
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » tors sep 05, 2013 3:33 pm

Tråden låses, da der er fundet en lækker pige til luxo. :D
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » søn sep 08, 2013 9:48 am

Ja troede jo egentlig at jeg havde fundet en pige til min dreng Luxo, desvære viste det sig at hun alligevel ikke kunne bruges så nu søger jeg på ny en pige til min dejlige dreng. :D
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » lør sep 28, 2013 8:36 pm

Tråden låses, da der er fundet en pige til Luxo. :D
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Låst