Arti og Merlin-kuldet. <3

Også kendt som plejehjemmet. Kun adgang for rotter over 2 år. Post evt. et billede og vedlæg gerne en historie.

Redaktør: Lylle My

Besvar
erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Arti og Merlin-kuldet. <3

Indlæg af erfort » tirs nov 10, 2015 7:03 pm

I dag er noget helt særligt (for mig i alt fald :oops: )!

Min smukke dejlige Arti (Puks Arthur Pendragon) fylder 2 år, og træder ind i den ærede 2 års klub. =D>

Det samme gør resten af Merlin-kuldet, mit første og hidtil eneste hold børnebørn.
Et kæmpe TILLYKKE! Arti, Bali, Katla, Tekla og Tudse! :mrgreen:
Jeg håber i alle får en dejlig fødselsdag og bliver fejret med manér!

En tanke til Ivan, Odin og Nim der desværre ikke nåede at opleve deres 2 års fødselsdag. :cry:
Jeg håber i er glade, hvor end i er.

Det var frygteligt svært, at vælge unger fra kuldet i sin tid, men jeg er lykkelig for, at have fået lov at dele mit liv med Ivan og Arti. Og jeg har været heldig at følge de andre fra kuldet, dog nogle på tættere hold end andre.
Arti har været alfa her hjemme i drengegruppen indtil for nylig, men han har fået gigt, og har derfor valgt at give posten videre, så han har mere tid til at tigge guffere og blive nusset af sine menneskeforældre. <3

Arti, du vil altid være min baby. :oops:


Merlin-kuldet:
Billede


Arti:
Billede


Arti har fejret dagen med fødselsdagsguf i yndlingshulen:
Billede
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Erling
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 155
Tilmeldt: tors maj 09, 2013 7:56 pm
Geografisk sted: Esbjerg, VestJylland

Re: Arti og Merlin-kuldet. <3

Indlæg af Erling » tirs nov 10, 2015 9:26 pm

Kan huske da jeg fejrede mine første pigers to års dag, det var også en speciel dag for mig. Så forstår til fulde, glæden ved denne specielle dag. Så et STORT TILLYKKE fra mig af!!! =D>
Og hvor er Arti dog en smuk ældre herre! Håber du får glæden ved at bo sammen med sådan en flot fyr, i meget lang tid endnu. ;-)

Erling.

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Arti og Merlin-kuldet. <3

Indlæg af erfort » ons nov 11, 2015 12:53 pm

Mange tak Erling!
Og i sær tak for de gode ønsker for min dreng.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Arti og Merlin-kuldet. <3

Indlæg af erfort » ons nov 11, 2015 1:02 pm

Efter Arti havde guffet hvad han kunne selv, så inviterede han sine venner til fest. :mrgreen:
Og så kunne man selvfølgelig godt lige klemme lidt mere ned.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Der efter var det altså tid til en lur. Man er jo en mand i sin bedste alder. <3
Billede
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: Arti og Merlin-kuldet. <3

Indlæg af Lylle My » fre nov 13, 2015 12:46 pm

Nårh, hvor er Arti bare en smuk dreng. Er du HELT sikker på, du ikke har taget fejl af hans alder? Han ligner da snarere en 1-års fødselar end en 2-års. :wink: Billede Elsker forøvrigt dét navn. Jeg kan LIGE høre dig, når han laver ulykker: "Kan du SÅ være artig, Arti." :lol:

:mrgreen: HJERTELIG TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN, SMUKKE ARTI. Billede
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Arti og Merlin-kuldet. <3

Indlæg af erfort » fre nov 13, 2015 2:53 pm

Ih, mange tak Lylle My! :D
Han er nemlig en smuk fyr, min lille drømmeprins. ;)
Men desværre kan man i hverdagen sagtens se alderen på ham. Han får smertestillende hver dag nu, fordi gigten plager ham, og du kender sikkert den måde, det ser ud på når de gamle gigtplagede drenge forsøger at klø sig med bagpoterne, få numsen med sig ind i den højtsiddende hængekøje eller lyden når de løber hen over gulvet fordi bagpoterne og halen ikke løftes helt med samme stolthed.
Men han er selvfølgelig en stædig rad, som nægter at ligge i bunden af buret, på trods af at man laver ham en handi-hule og en handi-sputnik der til ham, så er der kommet ekstra hylder ind, så han kan gå fra den ene til den anden uden for meget besvær. Og som bestemt mener at han kan komme frem over alt, og springe ned fra alverdens ting. :shock:
Han giver sin menneskemor grå hår i hovedet, og jeg elsker ham for det, for for mig er det tegn på at han stadig lever livet på sin egen måde og er glad på trods af sine skavanker. :oops:

Hehe, jeg kan sagtens se hvad du mener. Og i den periode hvor han valgte at gnave 2 internetkabler over med få dages mellemrum, der tror jeg også vi omdøbte ham til uarti! :evil:
Men ud over det, har han nu gjort et godt job, med at leve op til sit kaldenavn. <3
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Besvar