Et forsinket tilykke og en voksensammenføring

Også kendt som plejehjemmet. Kun adgang for rotter over 2 år. Post evt. et billede og vedlæg gerne en historie.

Redaktør: Lylle My

Besvar
MariaNT
DTF Forum Medlem
Indlæg: 36
Tilmeldt: fre okt 19, 2012 1:38 am
Geografisk sted: Århus

Et forsinket tilykke og en voksensammenføring

Indlæg af MariaNT » tors aug 07, 2014 12:38 pm

Tillykke til mine små pus!!! :D Den 22/7 blev mine 3 Pelle, Freja og Sif endelig 2 år efter. Efter et langt år med sygdom er det helt ufatteligt. Det samme blev deres søstre Willow og Minchen.

Kort efter måtte Minchen dog sige farvel til sin søster, og i går rykkede hun ind hos os.

Pelle, min kastrat har altid været håndsky, men med sit fantastisk blide temperament tog han rigtig godt imod lille forsigtige Minchen. Han er burets største og lidt af en tvangs-groomer, men udnytter aldrig sin styrke til andet :)

Sif, min eventyrprinsesse. Man kan slet ikke se at hun er en ældre dame når hun klatre rundt. Er hun først stukket af på eventyr kan kun nødder lokke hende hjem i buret. En ny rotte i huset er vist bare et nyt eventyr for hende.

Freja, min lille uldtot med sin rex-pels. Maven er blevet lidt rundere og bagdelen lidt tung. Bortset fra når Pelle vil groome er hun burets ubestridte alfa og hun kommer altid hen for at se hvad jeg laver og blive nusset lidt.

Besvar