2½ år!

Også kendt som plejehjemmet. Kun adgang for rotter over 2 år. Post evt. et billede og vedlæg gerne en historie.

Redaktør: Lylle My

Besvar
NinaA
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 449
Tilmeldt: søn okt 03, 2010 1:24 pm
Geografisk sted: Århus

2½ år!

Indlæg af NinaA » fre aug 24, 2012 11:45 pm

Tja.. jeg ved ikke helt om sådan nogle halvrunde fødselsdage hører til i dette forum, men jeg syntes lige at jeg ville dele det med nogle at Steve idag bliver 2½. Den tossede gamle rotte er lige så frisk (eller sløj om man vil) som han altid har været. Han får stadig anfald af snot og nysen og han får stadig langvarige kure med baytril og slimløsende hostesaft for at holde det i ave. Men han er glad og frisk som altid. Det eneste punkt der afslører hans alder er at han nu, ud over at være slank som altid, er blevet lidt mere muskelfattig - men jeg tror at hans slanke linie er med til at holde ham så rask og rørig som han er. Han har ingen tegn på svaghed i bagbenene og kommer uden problemer rundt i hele buret.

Han har altid været en lidt sær reserveret dreng som ikke gider det der med at blive samlet op og nusset. Han finder sig i det med nyder det sjældent - men han har nu alligevel fået en helt speciel plads i mit hjerte gennem de sidste par år.. Dejlige sære dreng.
Tillykke med fødselsdagen!

Billede

Brugeravatar
Cain´s rodent paradise
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 241
Tilmeldt: tirs jul 24, 2012 9:01 pm
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Indlæg af Cain´s rodent paradise » lør aug 25, 2012 8:59 am

Tillykke til Steve :D

Brugeravatar
>Maria<
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4181
Tilmeldt: ons jan 14, 2009 12:10 am
Geografisk sted: Odsherred
Kontakt:

Indlæg af >Maria< » lør aug 25, 2012 9:32 am

Flot alder :) Stort tillykke med ham :)
Inter album et nigrum, varietate

sakra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 897
Tilmeldt: fre jan 07, 2011 10:27 pm
Geografisk sted: københavn

Indlæg af sakra » søn aug 26, 2012 9:38 pm

tillykke!
det er så skønt når de bliver rigtig dejlig gamle :-)
og er det ikke lige som om at de der er sære og hvem det ikke ligger lige for at elske (både rotter og andre væsener man omgåes), dem ender man i sidste ende med at holde frygtelig meget af netop fordi har brugt mere krudt på at forstå dem og lære dem at kende så man ender med at respektere dem og elske dem netop for deres egenart :-)
Venlig hilsen Sakra

-glad rottosse :D

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indlæg af erfort » søn aug 26, 2012 10:27 pm

Tillykke med den flotte alder! :D
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Larm
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3291
Tilmeldt: ons sep 17, 2008 12:31 pm
Geografisk sted: Bergen, Norge
Kontakt:

Indlæg af Larm » tirs aug 28, 2012 3:33 pm

Flyttet til rett kategori

Tillykke med de 2 1/2 år :D
Lisbeth
Rottedrenge: Pjusken, Sirius, Rigel, Miro, Chino, Lillegutt, Ludvig, Dumbus og Sølvgutten
Rottepiger: Chara, Mumrik, SilkeGnafs, Venus, MiniRult, Batgirl, Bambi, Sharma, Lillefot, Lille Prikk, Aurora og Blaze

Besvar