Hantotter søges til kærligt hjem i KBH :)

Søger du efter en bestemt type, farve eller andet postes det her.

Redaktør: Lylle My

Låst
lemogera
DTF Forum Medlem
Indlæg: 16
Tilmeldt: søn jul 01, 2012 4:05 am
Geografisk sted: København

Hantotter søges til kærligt hjem i KBH :)

Indlæg af lemogera » tors apr 16, 2015 8:53 pm

Efter min sidste hanrotte fra mit gamle hold blev hjulpet over regnbuebroen i decembers, har jeg nu endeligt mulighed for at starte et nyt hold op :)

Jeg flyttede fra Sønderborg til KBH pga. uddannelse, og har indtil nu boet på kollegie hvor man ikke må have dyr, men nu har jeg og to venner endelig fået fat i en lejlighed, og jeg savner de små kræ helt åndssvagt meget.

Mine 5 gamle totter, hvor af de 3 ældste var brødre, gik i et Jenny bur med carefresh i bunden, bøgeflis i toiletterne, og altromin/rat vital/lux gnaverpiller i madskålene. Jeg har stadig Jenny buret, men regner med at skulle have fat i et nyt og evt. større der er nemmere at rengøre og indrette. (Det der Royal Suite 95 trækker jo)

Jeg vil rigtig gerne op og have 5 hanner igen, og måske flere i fremtiden, og er selvfølgeligt klar over at de 2 eller 3 første kommer til at være fra samme kuld. De skal kun bruges til kæl.

Jeg drømmer om at eje totter i farverne russian blue, red eyed devil, fawn og siamese, (men altså silver/blue/russian silver eller en amber ville også være lækkert). Jeg ikke så kræsen med hverken aftegn, ører- eller pelstyper, selvom jeg super gerne vil eje en rex og en husky rotte igen.)
I virkeligheden er jeg ved at dø efter at få nye totter, så selv hvis du har nogen unger/planlagte kuld i farver der ikke er nævnt her, så må du gerne sige til ^_^

Jeg har intet i mod at vente på kuld, men jeg er overhovedet ikke inde i hvem der stadig opdrætter og hvor i landet, så hvis nogen ville være søde og hjælpe mig lidt på vej ville det være rart. Jeg henter gerne selv rotter herfra og hele vejen til trekantsområdet i Jylland.

- Camilla Knop Johnsen

Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Re: Hantotter søges til kærligt hjem i KBH :)

Indlæg af Alenya » tors apr 16, 2015 9:27 pm

Jeg har planer om 2 siamese/burmese kuld indenfor nær fremtid og sidst på sommeren siamese/devil kuld, så hvis du ikke har noget imod at vente, så er der ihvertfald nogle af dine ønsker undervejs indenfor ikke så lang fremtid ;)
¤Camilla¤
Billede

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Re: Hantotter søges til kærligt hjem i KBH :)

Indlæg af FoxyRats » fre apr 17, 2015 8:15 am

Og jeg har planer om et kuld med russian blue i - i lette aftegninger. Jeg regner med at de bliver sat sammen i Maj måned, alt efter hvordan transport passer sammen.. Kuldet laves i samarbejde med Alenya, som har skrevet lige oven over. ;)

Du kan se forældrene her: http://foxyrats.dk/kuld/kuld-c/
Stolte ejere af 8 rotter <3

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Re: Hantotter søges til kærligt hjem i KBH :)

Indlæg af Imaginarydiva » søn apr 19, 2015 9:19 am

Jeg har blue og blue agoutier li nu :) de er også herinde til salg :)

meldielto
DTF Forum Medlem
Indlæg: 32
Tilmeldt: tirs feb 25, 2014 6:51 pm
Geografisk sted: Danmark

Re: Hantotter søges til kærligt hjem i KBH :)

Indlæg af meldielto » man apr 20, 2015 1:35 pm

Jeg kan godt nok ikke opfylde nogen af de farver du søger lige nu, med mit kommende kuld, men jeg håber på det lykkedes mig at få et kuld med fawn i til sommer (hvis jeg ellers kan finde en passende han ;) ). Ikke desto mindre, får jeg unger her til maj. Jeg bor selv i københavn, så kan du slet ikke holde ud at vente på de små rotter du forhåbentligt finder snarest, så er du velkommen til at komme og nusse rotter her :)

Du kan jo lige prøve at lure lidt på min hjemmeside;
http://eifosrotter.weebly.com/
Den bedste lyd i verdenen er gnasken af tænder

http://eifosrotter.weebly.com/

sakra
Senior Rottemedlem
Indlæg: 897
Tilmeldt: fre jan 07, 2011 10:27 pm
Geografisk sted: københavn

Re: Hantotter søges til kærligt hjem i KBH :)

Indlæg af sakra » ons jul 15, 2015 11:28 pm

Hejsa.

Nu er det joget siden du slog dette opslag op, så måske du allerede har startet din gruppe op.
Hvis ikke kunne du måske overveje om du havde lyst at have en gammel onkel med i de til at starte gruppen op, da jeg har sådan en gammel to års fætter, der meget snart bliver alene og jeg skal ikke have flere rotter i denne omgang.
Hvis avler og jeg selv føler alt virker rigtigt, kunne sådan en lldre herre være et plus i opsatr af en ny gruppe.
Han er forresten hooded.
Venlig hilsen Sakra

-glad rottosse :D

Låst