Søger 2 hanner i København

Søger du efter en bestemt type, farve eller andet postes det her.

Redaktør: Lylle My

Låst
lisbetfredslund
DTF Forum Medlem
Indlæg: 1
Tilmeldt: ons sep 03, 2014 8:58 am
Geografisk sted: København

Søger 2 hanner i København

Indlæg af lisbetfredslund » ons sep 17, 2014 10:03 am

Hej alle sammen!

Jeg synes det er svært at finde rundt herinde, så nu forsøger jeg mig sådan her.

Min kærestes datter Sara og jeg leder efter 2 hanner, og helst fra de er helt små (selvfølgelig indenfor de lovlige rammer).
Sara vil helst ikke have nogen med røde øjne. Men ellers er farven fuldstændig ligegyldig.
Vi bor i København, så det skal være muligt at afhente med offentlig transport eller på ladcykel - vi ejer ikke bil.

Hvad end hjælp vi kan få til at finde en god opdrætter eller hvis nogen af jer med parringer eller kuld til salg vil kontakte os, så vil det være helt vildt fabulous!

Tusind tak på forhånd!

Mvh,
Sara og Lisbet - som begge glæder sig til at få nye bedste venner i vores hjem! <3

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Indlæg af FoxyRats » ons sep 17, 2014 10:10 am

Jeg har et planlagt kuld her snart. De bliver sat sammen d. 2 oktober. Kuldet vil blive født og opvokset i Roskilde, men kan godt komme til KBH, da min kæreste studerer i KBH. :)

Ungerne vil ligne noget hen af mor (nogen med mere farve, andre med mindre).. Du kan læse mere her: http://www.foxyrats.dk/kuld-a.php

Jeg har også andre kuld planlagt, der går bare lidt længere tid endnu før de kommer :)
Stolte ejere af 8 rotter <3

dinpiie
DTF Forum Medlem
Indlæg: 41
Tilmeldt: søn nov 16, 2008 7:10 pm
Geografisk sted: køge, danmark

Indlæg af dinpiie » ons sep 17, 2014 8:32 pm

Jeg har et kul lige nu.. Ungerne er klar om 4 uger..
Det er i Køge, hvor s toget fra Kbh kører til ;)

Skriv på 50410042. Hvis du er interesseret og vil se billeder.

Låst