Russian blue pige

Søger du efter en bestemt type, farve eller andet postes det her.

Redaktør: Lylle My

Brugeravatar
Salimas Rotterede
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 102
Tilmeldt: ons jan 13, 2010 4:25 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Salimas Rotterede » tors aug 07, 2014 4:43 pm

Er der slet ingen der venter Russian Blue indenfor de næste par md? Som sagt helst self eller berkshire :)
Rottemor til Dr. John Hamish Watson aka Hamse, Bruce Wayne, Sirius Black, Hans Kongelige Højhed Prins Valdemar aka Valde, Master Monkey aka Tossehovedet, Left Over aka Leftie, Jar Jar Binks aka J.J., Master Tigress aka Tikker, Khaleesi aka Khalisen, Thyri aka Thysen :)

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Indlæg af FoxyRats » tors aug 07, 2014 7:32 pm

Forventer berkshire (og en masse andre aftegn :P ) og mulighed for RB, men det er jo svært at sige hvad udkommet bliver :)

http://foxyrats.yup.dk/kuld-a.php
Stolte ejere af 8 rotter <3

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Indlæg af FoxyRats » tors aug 07, 2014 7:33 pm

Ah, hun har desværre ikke særlig kendt baggrund bag ved mor. Men jeg får nok nogle russian blue kuld i fremtiden, jeg eelsker russian blue :)
Stolte ejere af 8 rotter <3

Brugeravatar
Salimas Rotterede
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 102
Tilmeldt: ons jan 13, 2010 4:25 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Salimas Rotterede » fre aug 08, 2014 4:26 pm

FoxyRats skrev:Ah, hun har desværre ikke særlig kendt baggrund bag ved mor. Men jeg får nok nogle russian blue kuld i fremtiden, jeg eelsker russian blue :)
Ja det er jo det :( Har godt set du har slået kuldet op, og det bliver helt sikkert et super lækkert kuld, men hvis jeg skal finde en potentiel partner til Valde, så skal der jo helst være kendt baggrund på begge forældre :)
Rottemor til Dr. John Hamish Watson aka Hamse, Bruce Wayne, Sirius Black, Hans Kongelige Højhed Prins Valdemar aka Valde, Master Monkey aka Tossehovedet, Left Over aka Leftie, Jar Jar Binks aka J.J., Master Tigress aka Tikker, Khaleesi aka Khalisen, Thyri aka Thysen :)

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Indlæg af FoxyRats » fre aug 08, 2014 5:36 pm

Hvad med kuld B?
Der er jo kendt på begge sider, og alle ungerne vil bære russian blue. Der kommer 50% self og 50% berkshire. - Men om din unge kan bruges i avl kan jeg jo ikke love, alle unger sælges på kælekontrakt, og Mille og jeg har første prioritet til at bruge ungerne i avl :)

http://foxyrats.yup.dk/kuld-b.php
Stolte ejere af 8 rotter <3

Låst