Hvad farve har mine totter?

Hvilken farve og aftegning er din tamrotte? Se billederne og sammenlign.

Redaktør: Lylle My

Besvar
nicoleguldbrand
DTF Forum Medlem
Indlæg: 47
Tilmeldt: tors jul 18, 2013 11:46 pm
Kontakt:

Hvad farve har mine totter?

Indlæg af nicoleguldbrand » man jul 22, 2013 1:04 am

Hej. Jeg har de to dejligste drenge Cooper og Miami. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad deres farve er :-D

Kan ikke finde ud af og ligge billeder ind, så her er et link til nogle billeder af dem <3

http://nicoleguldbrand.bloggersdelight. ... mi-&#10084;/
Rest in peace, Miami - always in my heart <3

Cooper, Joey & Sigurd <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » man jul 22, 2013 1:25 am

:) Det er et par skønne black hooded drenge, du har dér... og de er bare SÅ smukke. Jeg er helt vild med formen på dén del af aftegningerne, der går ned ad deres rygge.
Smukt, smukt, smukt. :mrgreen:
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

nicoleguldbrand
DTF Forum Medlem
Indlæg: 47
Tilmeldt: tors jul 18, 2013 11:46 pm
Kontakt:

Indlæg af nicoleguldbrand » man jul 22, 2013 1:29 am

Lylle My skrev::) Det er et par skønne black hooded drenge, du har dér... og de er bare SÅ smukke. Jeg er helt vild med formen på dén del af aftegningerne, der går ned ad deres rygge.
Smukt, smukt, smukt. :mrgreen:
De er rigtig fine! Cooper er ham med den lange streg ned over ryggen og Miami er ham med pletten. Er SÅ glad for de to lækre drenge :mrgreen: :mrgreen:
Rest in peace, Miami - always in my heart <3

Cooper, Joey & Sigurd <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Lylle My » man jul 22, 2013 1:45 am

Ja, de er pragtfulde. Jeg er ikke SÅ stærk i farver og aftegninger, men jeg mener at Miami er dét, man kalder "mismarked" - Som jeg husker det, kræver typen hooded faktisk, at den sorte farve går i en ubrudt streg hele vejen fra hætten og ned til halen, ligesom hos Cooper.
Personligt synes jeg nu, at Miamis rygpletter netop er dét, der gør ham SÅ charmerende. :D

Hvis du er interesseret i de forskellige afmærkninger - og hvad de kaldes - kan du prøve at kigge på Cato's little ratterys hjemmeside hér: http://www.catos.dk/aftegninger.html
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Besvar