mock mink / mink

Hvilken farve og aftegning er din tamrotte? Se billederne og sammenlign.

Redaktør: Lylle My

Brugeravatar
Pyrpyr
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 475
Tilmeldt: tors aug 25, 2011 7:03 pm
Geografisk sted: Sjælland - Køge

Indlæg af Pyrpyr » lør dec 03, 2011 11:25 am

LUX Rotter skrev:
erfort skrev:Åh LUX, hvis der bliver hold noget mere konkret hos dig, vil du så ikke godt love at annoncere det, så jeg kan se om jeg kan få mulighed for at komme?
*Fedte fedte* :oops:
Jo da absolut :mrgreen:
Ellers må folk jo sige til hvis man har lyst til at komme på visit til noget hygge og genetik? :)
Vi bor jo i et stort hus og har lige nu 3 ekstra værelser som ikke er i brug.
Der kan sagtens slåes luftmadresser op til dem der vil overnatte osv - no problemo :mrgreen:
Så ku vi lave det en lørdag med "kursus" og så hygge om aftenen med lækker mad og godt selskab.
Det ku da egentlig være en god idé :mrgreen:
Det kunne være rigtig fedt, selvom du bor langt væk kunne det da være super hyggeligt :D
De kære rotter > Drengene: Basil, Panther, Jack og Teddybjørn

Brugeravatar
Salimas Rotterede
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 102
Tilmeldt: ons jan 13, 2010 4:25 pm
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Salimas Rotterede » søn maj 11, 2014 4:25 pm

Jeg ved godt at dette er et gammelt indlæg, men jeg er helt sikkert med på holdet hvis der nogensinde skulle blive holdt noget tam tam omkring genetik. Det meste jeg kunne finde i starten, er på Engelske eller Amerikanske sider, og deres genetikkoder er ikke helt ligesom de danske. Er der nogen der har nogle gode links til opdaterede sider om genetik? :)
Rottemor til Dr. John Hamish Watson aka Hamse, Bruce Wayne, Sirius Black, Hans Kongelige Højhed Prins Valdemar aka Valde, Master Monkey aka Tossehovedet, Left Over aka Leftie, Jar Jar Binks aka J.J., Master Tigress aka Tikker, Khaleesi aka Khalisen, Thyri aka Thysen :)

Brugeravatar
Hellsusan
Rotternes Herre
Indlæg: 1977
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 4:14 pm
Geografisk sted: Vestjylland
Kontakt:

Indlæg af Hellsusan » søn maj 11, 2014 6:12 pm

Hilsen Hellrats
Tidligere Hellsus herinde
Billede

Besvar