Kuld I3

Planlagte kuld skrives her.

Redaktør: Lylle My

Låst
Alenya
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3078
Tilmeldt: tors nov 16, 2006 11:33 pm
Geografisk sted: Slagelse
Kontakt:

Kuld I3

Indlæg af Alenya » lør jun 20, 2015 5:45 pm

Jeg kan med glæde annoncere dette kuld, for Cloud bærer på nogle med sikkerhed fiiine unger :P

Forældrene er:
Alenya's Cloud
Billede
Agouti variegated m. headspot DU dumbo
9. juni 2014

Cloud er den lidt mere stille og forsigtige pige. Alting gøres med en ophøjet ro, nye er hun egentlig lidt ligeglad med, de er velkomne, men hun er mere gammel i sind end hun ser dem som legekammerater, nyder at putte med dem der gider, nyder nus og kæl. En dejlig pige med et skønt sind <3
Hun var en rigtig sød og godmodig mor, hun trængte dog til ekstra tilskud, så det kommer også til at ske i denne omgang, dog har hun fået det undervejs i drægtigheden, så hun har mælk nok til kuldet :)

Kadiras Cheese Cake
Billede
Amber hooded
16. maj 2013

Cheese flyttede hjem til mig da han var små 6 mdr gammel. En flytning han tog pænt, men det var en usikker dreng jeg fik hjem. Jeg havde valgt at beholde en af hans burkammerater der kom fra mit opdræt af, hannen var dog ikke enig, han savnede sine gamle burkammerater og rykkede ud til dem. Tilbage stod jeg med Cheese som var for stor til at komme ind i min gruppe. Han startede op med 2 unge drenge som han har været alfa overfor. En skøn og blid bamse, et lidt forsigtigt sind, men det gør ham ikke mindre dejlig. Jeg glæder mig rigtig meget til afkom efter ham, han ligger mit hjerte nært på en helt speciel måde <3

Forventninger til kuldet:
Farve: Agouti (og black) - muligvis amber (og champagne)
Aftegning: Hooded, variegated, capped og lettere aftegninger, DU
Pels: Glat
Ører: db
Tavle: http://www.alenya.dk/uploads/6/3/9/0/63 ... 9_orig.jpg

Formålet med denne parring er for at teste om Cloud bærer amber. Jeg er usikker på om hendes sønner rent faktisk er amber og ikke mock fawn som jeg ellers regnede med, men 2 af drengene bliver mere og mere rødlig, hvor de som unger lignede fawn og mock fawn er en del af begge forældres tavler. Så nu vil denne parring vise om de er amber eller mock fawn ;)
¤Camilla¤
Billede

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Re: Kuld I3

Indlæg af Yui » søn jun 21, 2015 9:43 pm

uha sikke en fristene kuld. :)
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Låst