Eventyr-kuldet

Planlagte kuld skrives her.

Redaktør: Lylle My

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Eventyr-kuldet

Indlæg af erfort » lør jun 20, 2015 9:57 pm

I dag har vi hentet min lille pige hjem, og hvor er det dog skønt at blive slikket i panden igen. <3 Hun har været savnet! :oops:

Hun er glad, og har tydeligvis nydt alle de spændende oplevelser, hun har haft hos Nicerats, og de nye venner hun har fået der. :D

Til gengæld har jeg ingen anelse om, hvorvidt hun er gravid eller ej. :?
Hun har taget 13 gram på siden hun sidst blev vejet, og jeg synes jeg ser antydningen af ændringer i hendes mave, men intet er tydeligt nok til at jeg kan tillade mig at tro på det. Så jeg må holde spændingen ud lidt endnu. :(

D. 18/6-2015 sov Lupus stille ind i buret hos Siggy.
Han nåede næsten at blive 2 år og en måned.
Hvil i fred flotte dreng.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Eventyr-kuldet

Indlæg af erfort » ons jun 24, 2015 11:58 am

I dag skulle Siggy være 14 dage henne i sin graviditet. Men desværre ligger hendes vægt ret stabilt imellem 405 og 410 gram, så intet tyder på at der reelt er babyer i den mavse.
Jeg bilder mig dog stadig ind at kunne ane en lille bule, så selvom det sagtens kan være ønsketænkning, så håber jeg stadig inderligt på et lille luksuskuld. <3

Mavsebillede:
Billede
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Eventyr-kuldet

Indlæg af erfort » lør jun 27, 2015 10:05 pm

Æv! :(

Siggy er gået i løbetid, så der er desværre ingen unger til mig i denne omgang.

Tråden må låses.
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Låst