Kaffes A kuld

Planlagte kuld skrives her.

Redaktør: Lylle My

Låst
Kaffeplet
Senior Rottemedlem
Indlæg: 801
Tilmeldt: man feb 28, 2011 1:51 pm
Geografisk sted: København SV

Kaffes A kuld

Indlæg af Kaffeplet » søn sep 14, 2014 12:53 pm

Så blev det endelig min tur til at slå mit første kuld op :D

Det drejer sig om et kuld mellem Alenya's Slinkey og Tadeko van Blue Moon og kuldet laves i samarbejde med Camilla/Alenya :) De to skønheder blev sat sammen i fredag så nu er der bare tilbage at krydse fingre for at de laver en mase dejlige unger til os.

Slinkey er russian wheaten burmese dumbo velveteen. Hun min lille prinsesse. Hun er virkelig noget særligt, slasket, kyssende, nysgerrig og spoinkende. Hun er typen der det ene øjeblik hænger i hænderne på en og nyder at blive kløet på ryggen mens hun slikker på de fingre der kommer tæt nok på og det næste spoinker legesygt rundt i buret. Hun er altid ved lågen når jeg åbner og hvis hun ikke lige får opmærksomhed med det samme - jamen så tager hun da bare på eventyr i stedet :) Alt i alt er hun bare en helt fantastisk pige og jeg glæder mig HELT vildt til at hun forhåbentlig snart skal være moar <3

Billede

Tadeko som til daglig kaldes Hugo er en herlig bassedreng. Han er Agouti berkshire db og bærer siamese samt muligvis burmese og russian blue. Jeg har kun mødt han en enkelt gang, men han er virkelig en dejlig dreng der meget gerne vil snakke, men tager det hele med ophøjet ro :)

Billede

Forventninger til kuldet:
Farver: Black, Agouti, Siamese, burmese og wheaten burmese. Mulighes for sable burmese og russian blue varianter hvis Tadeko er bærer (han har en bror der er russian blue så det er ikke usandsynligt han bærer det)
Aftegninger: Self og berkshire
Ører: 50% dumbo, 50% dumbobærer
Pels: 50% velveteen, 50% glat

Stamtavle kan findes her: https://www.dropbox.com/s/9d81bv02rcasr ... e.pdf?dl=0

Vægt ved sammensætning
Tadeko: 580g
Slinkey: 295g

Kuldtema: Kommer

EDIT: Der er plads på listen til hanner, der er lukket for reservation af hunner.

Købere skal godkendes af mig og Camilla(Alenya) og ungerne sælges på hendes harley kontrakt og kommer til at koste 200 kr. pr. snude uanset køn farve osv.
Senest rettet af Kaffeplet man sep 29, 2014 1:39 pm, rettet i alt 2 gange.

Kaffeplet
Senior Rottemedlem
Indlæg: 801
Tilmeldt: man feb 28, 2011 1:51 pm
Geografisk sted: København SV

Indlæg af Kaffeplet » tirs sep 23, 2014 12:59 pm

Så er Slinkey +19g :D Vi krydser fingre og håber på der er "gevinst"

Kaffeplet
Senior Rottemedlem
Indlæg: 801
Tilmeldt: man feb 28, 2011 1:51 pm
Geografisk sted: København SV

Indlæg af Kaffeplet » ons sep 24, 2014 7:53 pm

+28 g... det er altså alt for spændende det her - glæder mig så meget til at få den lille tøs hjem imorgen - forhåbentlig med en masse bebser i maven :)

AMTK
DTF Forum Medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: tors aug 07, 2014 12:19 am
Geografisk sted: Silkeborg
Kontakt:

Venteliste

Indlæg af AMTK » man sep 29, 2014 11:08 am

Kan man evt komme på venteliste? :D

Kaffeplet
Senior Rottemedlem
Indlæg: 801
Tilmeldt: man feb 28, 2011 1:51 pm
Geografisk sted: København SV

Indlæg af Kaffeplet » man sep 29, 2014 11:20 am

Send mig en pb med lidt mere information om dig og dit rottehold samt om det er hanner eller hunner og hvor mange du gerne vil skrives op til. Så finder vi ud af det.

Slinkey var forresten +50g her til morgen så vi begynder at tro på at der kommer babyer om en uge eller to:)

Brugeravatar
Kat
Senior Rottemedlem
Indlæg: 587
Tilmeldt: man nov 08, 2004 8:38 pm
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Kat » man sep 29, 2014 4:45 pm

Det er bare en ALT for lækker parring det her! =P~
...skynder mig at liste videre

Kaffeplet
Senior Rottemedlem
Indlæg: 801
Tilmeldt: man feb 28, 2011 1:51 pm
Geografisk sted: København SV

Indlæg af Kaffeplet » man sep 29, 2014 8:56 pm

Det synes jeg helt bestemt også - jeg kan næsten ikke vente til der forhåbentlig snart er små bebser - De er virkelig et lækkert par de to :)

Kaffeplet
Senior Rottemedlem
Indlæg: 801
Tilmeldt: man feb 28, 2011 1:51 pm
Geografisk sted: København SV

Indlæg af Kaffeplet » ons okt 01, 2014 7:34 pm

+65g \:D/ Nu er jeg snart ikke i tvivl mere - synes bestemt også jeg kan se det på maven og selvom det var svært at fange på billederne får i da lige nogle stykker - i må endelig byde ind med hvad i ser :D

Billede

Billede

Billede

AMTK
DTF Forum Medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: tors aug 07, 2014 12:19 am
Geografisk sted: Silkeborg
Kontakt:

Indlæg af AMTK » søn okt 05, 2014 10:44 am

Mon hun snart popper ? :D

Kaffeplet
Senior Rottemedlem
Indlæg: 801
Tilmeldt: man feb 28, 2011 1:51 pm
Geografisk sted: København SV

Indlæg af Kaffeplet » søn okt 05, 2014 11:48 am

Det håber vi :) Hun er efterhånden enorm, og man kan godt mærke på hende at energien ikke helt er hvad den plejer - her til morgen lå hun 5-10 minutter på min mave og gnaskede tænder og poppede øjne mens jeg nussede hende i nakken - det har hun ellers næsten aldrig tålmodighed til med mindre de har været ude og løbe et pænt stykke tid først :p

Kaffeplet
Senior Rottemedlem
Indlæg: 801
Tilmeldt: man feb 28, 2011 1:51 pm
Geografisk sted: København SV

Indlæg af Kaffeplet » man okt 06, 2014 8:41 pm

Slinkey har født og tråden kan låses :)

Låst