Opgradering af forum.

Alt om vores kære tamrotter.

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
Admin
Forhenværende admin
Indlæg: 45
Tilmeldt: søn jun 29, 2003 11:58 am
Kontakt:

Opgradering af forum.

Indlæg af Admin » søn okt 26, 2014 10:04 am

Kære alle sammen.

Forummet vil i den nærmeste fremtid blive opgraderet til den nye version af phpBB. Den nuværende version 2 er efterhånden meget gammel og vores webhost, hvor forummet ligger på, har opgraderet dereres udstyr fra PHP 5.3 til en nyere version og det betyder at forummet ikke længere virker.

Lige pt. er forummet så flyttet over på en midlertidig PHP 5.3 server, men det er kun midlertidigt, indtil jeg får opgraderet forum til ny version.

På længere sigt vil jeg også flytte forummet over på sit eget domæne tamrotter.dk/forum istedet for domænet hybels.dk/nytforum.

Kort sagt: Hvis du oplever at forummet er nede i perioder, så er der en årsag dertil. Jeg håber opgraderingen forløber uden problemer.

Søndags Update: Så kører det nye forum. Skriv hvis der er noget der mangler eller ikke virker efter hensigten. :)
Med venlig hilsen

Søren H.
Administrator
Dansk Tamrotte Forum
www.tamrotter.dk

Brugeravatar
Lord Crimson
Rotternes Herre
Indlæg: 1001
Tilmeldt: søn feb 13, 2011 10:14 pm
Geografisk sted: Odense C
Kontakt:

Indlæg af Lord Crimson » søn okt 26, 2014 10:48 am

Hvad vil det ændre på udseende og funktioner også, eller vil forummet ligne sig efter opgraderingen?

FoxyRats
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 178
Tilmeldt: lør aug 03, 2013 4:28 pm
Kontakt:

Indlæg af FoxyRats » søn okt 26, 2014 10:54 am

Dejligt! :)
Stolte ejere af 8 rotter <3

Brugeravatar
Admin
Forhenværende admin
Indlæg: 45
Tilmeldt: søn jun 29, 2003 11:58 am
Kontakt:

Re: Opgradering af forum.

Indlæg af Admin » søn okt 26, 2014 1:57 pm

Test 1 2 3...

erfort
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3756
Tilmeldt: søn jan 23, 2011 7:38 pm
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Re: Opgradering af forum.

Indlæg af erfort » søn okt 26, 2014 10:49 pm

Det bliver godt nok spændende! :mrgreen:
God arbejdslyst.

Tak fordi du/i reder forummet, var helt nervøs for at "mit" gode gamle forum sang på sine sidste vers
Mvh. Puk
Som synes hun er heldig, fordi hun deler hjem med: Cloak, Panda, Gandalf & Dobby <3

Brugeravatar
Lylle My
Site Admin
Indlæg: 5937
Tilmeldt: lør jul 24, 2010 10:40 am
Geografisk sted: Aalborg

Re: Opgradering af forum.

Indlæg af Lylle My » man okt 27, 2014 11:57 am

Nej, hvor er det da pragtfuldt. Jeg var faktisk også bange for, at det var helt væk. Jeg går altid ind på DTF fra et link under "Foretrukne" - og var SÅ trist, fordi der hele tiden bare stod "404 Not Found" :lol:
Men så prøvede jeg lige for en sikkerheds skyld at google Dansk Tamrotte Forum... og hér var det jo til min store glæde.
Smaddergodt gjort, tusind tak for det. :mrgreen: =D>
4 lækre hanrotter, 2 dværgpapegøjer, 4 nymfeparakitter og 1 fritgående kanin

Brugeravatar
Lord Crimson
Rotternes Herre
Indlæg: 1001
Tilmeldt: søn feb 13, 2011 10:14 pm
Geografisk sted: Odense C
Kontakt:

Re: Opgradering af forum.

Indlæg af Lord Crimson » man nov 10, 2014 10:32 am

Lylle My skrev:Nej, hvor er det da pragtfuldt. Jeg var faktisk også bange for, at det var helt væk. Jeg går altid ind på DTF fra et link under "Foretrukne" - og var SÅ trist, fordi der hele tiden bare stod "404 Not Found" :lol:
Men så prøvede jeg lige for en sikkerheds skyld at google Dansk Tamrotte Forum... og hér var det jo til min store glæde.
Smaddergodt gjort, tusind tak for det. :mrgreen: =D>
Ja jeg vidste heller ikke at vi fik ny adresse, så det er der nok mange der ikke ved, og stadigt venter på at den gamle kommer op igen..

Besvar