Dyrehandleren i Aabenraa

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Besvar
susan
DTF Forum Medlem
Indlæg: 2
Tilmeldt: ons sep 03, 2003 12:22 pm
Geografisk sted: aabenraa

Dyrehandleren i Aabenraa

Indlæg af susan » tirs mar 30, 2004 9:23 am

Hej

Da jeg virkelig er ked af at se dyr lide sådan ville jeg lige fortælle at dyrehandleren i min by ikke behandler deres dyr godt.

Da jeg var inde at kigge var der i et lille marsvin/hamsterbur minimum 6-7 voksne rotter og alle deres unger.

:cry: Jeg er meget ked af at jeg ikke har fået gjort noget ved det, men ved ikke hvad man skal stille op med sådan en MEGET sur indehaver.

Hilsen Susan

*Mus*
Rotternes Herre
Indlæg: 1554
Tilmeldt: fre jan 02, 2004 3:17 pm

Indlæg af *Mus* » ons mar 31, 2004 3:41 pm

Det er forfærdeligt at høre... Du kunne måske kontakte noget dyreværns (kan ikke huske helt hvad det hedder) men de vil sikkert meget gerne hjælpe..!

Stakkels dyr! :cry:

RBLB

Re: Dyrehandleren i Aabenraa

Indlæg af RBLB » ons mar 31, 2004 8:25 pm

susan: det er heller ikke sjovt at se dyr i små bure, de har fortjent bedre og det gælder alle dyr.
der ikke så meget at stille op med en sur indehaver, har prøvet mange gange at oplyse dyrehandler om deres problem med små bure og for mange dyr. men de høre skam ikke. jeg tror det er fordi de høre det meget tit og er træt af at folk minder dem om det hele tiden, men jeg vil nu fortsætte med at oplyse dyrehandler om deres problem.

:D

Brugeravatar
Snowball
DTF Forum Medlem
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn dec 14, 2008 2:45 pm

For dårligt..

Indlæg af Snowball » søn dec 14, 2008 8:05 pm

Ved godt dette indlæg er meget gammelt men bor selv i aabenraa og kender godt den dyrehandel og han burdes lukkes for altid da de ikke kan finde ud af noget derinde.. og halvdelen af personalet kan heller ikke snakke DANSK... Hmm..

TineR
DTF Forum Medlem
Indlæg: 6
Tilmeldt: man jan 09, 2012 2:31 am
Geografisk sted: Horsens

Indlæg af TineR » man jan 09, 2012 5:55 pm

En lille opdatering :D

Dyrehandleren endte faktisk med at lukke, men manden fik desværre job et andet sted, hvor de dog sidst jeg tjekkede kun solgte fisk.

Han var virkelig et dårligt menneske, min moster solgte ham en hvalp, som snerrede én gang af deres søn og så blev den aflivet (på trods af mundtlig aftale om at hun skulle have den tilbage hvis de ikke ville have den alligevel), fordi de ikke selv ville have den, men følte det ville være trist at se andre med den!? Alle andre hvalpe fra det kuld var 100% kærlige og glade hunde :evil:

Besvar