Agroland i Vamdrup

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Thorsson
3 Stjernet Rottemedlem ***
Indlæg: 154
Tilmeldt: lør jun 01, 2013 6:18 pm
Geografisk sted: Vejen
Kontakt:

Agroland i Vamdrup

Indlæg af Thorsson » fre aug 02, 2013 1:53 am

Nu har jeg desvaerre laest saa mange negative traade om daarlige dyrehandler, saa syntes det er paa sin plads at komme med lidt ros til dem der fortjaener det.

Jeg har i dag vaeret i Agroland i Vamdrup for at koebe carefresh og altromin til mine kommende totter da jeg kunne se paa deres wepshop at de havde begge ting.

Jeg blev posektivt overrasket over at se at de brugte carefresh som bundstroelse i alle gnaverburene og at burene ikke saa ud til at vaere proppet :) Derudover var der ogsaa lidt legetoej til dyrene i burene og kaninerne havde rimligt med plads i aabne bure paa gulvet.

Servicen var ogsaa i top da jeg ikke kunne finde altromin og spurgte efter det. Damen tjekkede paa computerne og kunne se at de havde en saek tilbage i butikken. Hun gennemsoegte hele butikken samt deres lager og maatte desvaerre konstatere at det ikke var til at finde, saa hun ville bestille noget hjem til mig og jeg ville faa en sms saa snart det var kommet. :D

saa alt i alt syntes jeg at det er en dejlig butik at handle i og som behandler dyrene bedre end saa mange andre dyrehandler.

Besvar