Dyrenes supermarked

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Maria M
DTF Forum Medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: tirs dec 04, 2012 6:36 pm

Dyrenes supermarked

Indlæg af Maria M » ons feb 27, 2013 8:00 pm

Efter min mening er det fyns bedste dyrhandel. Har selv været i praktik der et par gange.

De har et stort udvalg af foder og tilbehør til mange husdyr (ikke kun hund og kat) og kæledyr/hobbydyr til rimelige priser.

Medarbejderne er rigtig flinke og man får god service, dyrepasseren er god til at vejlede om mange af dyrene.

Dyrene har gode forhold. De har marsvin, kaniner, rotter, mus(alm., pigmus og natalmus), hamstere, deguer, ørkenrotter, chinchillaer, fugle (både små og store), fisk (til havedam) og krybdyr.
Salgsdyrene er opdelt i køn og art. De sociale dyr går ikke alene og de solidære bor alene, dog lige med undtagelse af kaniner og de unge guldhamstere, kaninerne går så i en voliere udendørs så de har masser af plads.

De opdrætter selv gnavere og kaniner og bliver først solgt når de er store nok.
De er også obs på når dyrene er syge og bliver behandlet.

Dog bliver rotterne opdrættet ligesom mange andre foderrotter så de kunne godt bruge noget mere plads.

Men har købt mange af mine rotter derinde og de har et dejligt temperament, især ham jeg hentede sidst :)

Besvar