City 2's dyrehandler!

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
Cille0207
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 107
Tilmeldt: fre jan 06, 2012 2:57 pm

City 2's dyrehandler!

Indlæg af Cille0207 » søn feb 19, 2012 7:28 pm

Ja, den her historie er lidt gammel, men nu vil jeg altså fortælle den alligevel.

Det var i starten af december, og jeg begyndte at lede efter mine rotter, så jeg gik ind i city 2's dyrehandler, fordi at jeg vidste at de sælger dyr.
Så spurgte vi damen i forretningen, om de solgte rotter, det gjorde de så ikke, men det vil de gøre i starten af det nye år, men hun vidste åbenbart "masser" om rotter. Fx blev de 18 år og kunne bedst lide at være alene :shock:
Jeg havde læst ret meget om rotter til den tid og vidste at rotter ikke lige blev 18 år, men mere 1-3 år og at de ikke bedst kunne alene, men fortalte hende det selvfølgelig ikke lige op i hendes ansigt.
Men ikke nok med det, da vi så kom i det nye år for at kigge på de "såkaldte" rotter, var der ingen rotter.

Derfor kan jeg ikke anbefale city 2's dyrehandler. :(
Hvil i fred mine bebser...

CozyBunch
Rotternes Herre
Indlæg: 1072
Tilmeldt: søn jul 24, 2011 1:55 pm
Geografisk sted: 4440 Mørkøv
Kontakt:

Indlæg af CozyBunch » søn feb 19, 2012 7:57 pm

Lyder godt nok som em kreativ fantasi den dame har! Gad vide hvad dyr hun egentlig snakkede om som hun tydeligvis forvekslede med rotter? ;)
Har endnu ikke hørt om en decideret god dyrehandler, ud over den min mor havde for mange år siden. Hun havde ikke dyr i butikken hun ikke havde forstand på. Ikke før hun havde læst og hørt grundigt om dem.
Så det undrer mig desværre ikke.
Hvis jeg ikke lige svarer er det fordi det der "IRL" er kommet i vejen. Spørg evt. igen i pb ;)

- nu også med skægagame <3

CGBM
Senior Rottemedlem
Indlæg: 940
Tilmeldt: tirs maj 24, 2011 10:35 pm

Indlæg af CGBM » søn feb 19, 2012 9:30 pm

Men det ville være lækkert hvis rotter blev 18 år :)

Figi-mus
Rotternes Herre
Indlæg: 1735
Tilmeldt: fre jul 15, 2011 9:07 pm
Geografisk sted: Højbjerg (Aarhus)
Kontakt:

Indlæg af Figi-mus » søn feb 19, 2012 9:53 pm

Hehe, ja helt bestemt, det er faktisk næsten uretfærdigt at de kun bliver 3 :?
Hilsen Line - Figi's Rotterede
Billede
~ Hyggeopdræt af sunde og skønne kælerotter!

Besvar