Dyrenes lægehus, Herning.

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Eehhmm
2 Stjernet Rottemedlem **
Indlæg: 114
Tilmeldt: tors maj 19, 2011 8:18 pm

Dyrenes lægehus, Herning.

Indlæg af Eehhmm » tirs nov 01, 2011 7:28 pm

Kæresten og jeg var hos Dyrenes Lægehus i Tjørring med Liva eftersom vi ikke havde råd til at bruge 700 kr. pr. gang pr. rotte hos vores gamle dyrelæge så vi ville bruge en ny. Vi var meget nervøse for hvordan det ville gå da vi ikke havde de bedste erfaringer fra den gamle dyrelæge.
Vi havde fået anbefalet Svend Kirkeby som skulle være god til rotter.
Og det må man sørme sige er korrekt! :D Alt foregik på Liva´s primisser og hun blev undersøgt mens hun fik lov at ligge og putte hos min kæreste, hvilket gjorde processen meget nemmere og hun virkede slet ikke stresset over situationen overhovedet. Han fandt hurtigt ud af at hun havde hævede slimhinder og at hun havde noget infektion i luftvejene. Han gennemtjekker hende for alt der kan have betydning for en rotte såsom mider, lus, åndedræt, vægt osv. Han tog sig rigtig god tid til at spørge os ind til hvilket foder, strøelse, godbidder og grønt vi giver dem .
Derefter finder han Medrol og Ronaxan til os som han forklarer både virkning af medicinen og tips til hvordan det er nemmest at give hende det.
Da vi så når til betalingen får vi vores næste glædelige overraskelse da vi havde regnet med at skulle slippe mindst 500 som hos den gamle dyrelæge. Men sammenlagt for både medicin og fuldt tjek, så kom vi kun af med 260 kroner :D vi fik også at vide at hvis hendes lyde ikke blev bedre så skulle vi komme tilbage. Hvis vi skal til tjek igen om 8 dage vil det selvfølgelig være gratis for som hun sagde ved skranken "Det er jo bare et tjek" :p

alt i alt en god oplevelse :)
4 dejlige hantotter <33 Mason, Liva og Joey, og Skurk!:* R.i.P King<3

Brugeravatar
Lord Crimson
Rotternes Herre
Indlæg: 1001
Tilmeldt: søn feb 13, 2011 10:14 pm
Geografisk sted: Odense C
Kontakt:

Indlæg af Lord Crimson » tirs nov 01, 2011 7:39 pm

Fedt.. Herligt med god succesoplevelse.. :D

Brugeravatar
MissJennie
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 309
Tilmeldt: ons jun 02, 2010 6:46 pm
Geografisk sted: Herning

Indlæg af MissJennie » tirs nov 01, 2011 10:12 pm

Dejligt du også har gode oplevelser der .. :D Det har jeg nemlig også .. Har brugt både Svend og Louise og de er begge super
gode og rigtige søde ved dyrene ..
Og det er nemlig dejligt at tjekkene er gratis når det er den samme
(og selvom man så har flere med koster det stadig ik noget i
konsultation, ihvertfald ik når jeg har været der)

Helt klart et sted jeg vil anbefale .. :D

Besvar