Zoozitys' rotter information.

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Minni
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2446
Tilmeldt: lør mar 04, 2006 3:34 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Minni » tirs mar 15, 2011 3:50 pm

Hedvig skrev:
Minni skrev:jeg tror de har taget deres pasnings vejledning fra dyrenesbeskyttelses hjemmeside, syntes ihverfald det lyder meget ens i mine øre :p
Har dyrenes beskyttelse da lavet deres om for nylig? For sidst jeg tjekkede den, var den stadig ret galt på den, og anbefalede bl.a. spåner... Ret skuffende, er den en del dårligere end ZooZity's pasningsvejledning...
Jeg mener ikke zz pasnings vejledning er særlig god ej heller
DBs i mine øre ser de meget ens ud (lige dårlige), det var sådan min udtalelse skulle forståes :)
Mvh. Minni og alle dyrene
http://mms-rotterede.weebly.com/
Lev livet min ven, for den dag i dag kommer aldrig igen.

MorTilKatja
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 206
Tilmeldt: fre dec 04, 2009 10:17 pm
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Indlæg af MorTilKatja » fre mar 18, 2011 1:52 pm

Jeg har flere gange skrevet til DB med rettelser, jeg får hvergang standart svar "Tak skal du have, vi retter det hurtigst muligt" :?
- Blessed be

RotteRikke
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 280
Tilmeldt: man okt 13, 2008 12:03 pm
Geografisk sted: København

Indlæg af RotteRikke » fre mar 18, 2011 2:40 pm

Bortset fra deres ikke helt korrekte pasningsvejliedning, har jeg i min tid som rotteejer haft to rotter derfra (da jeg ligepludselig har stået med en alenerotte, og bare hurtigt skulle finde en ny), og de har begge to været helt fantastiske. De var tamme lige fra begyndelsen af, og meget sociale.

Det skal dog siges at jeg normalt er imod at købe rotter fra dyrehandlere, det var kun fordi det hastede.

Hedvig
Rotternes Herre
Indlæg: 1754
Tilmeldt: man mar 15, 2010 3:39 pm
Geografisk sted: Amager
Kontakt:

Indlæg af Hedvig » fre mar 18, 2011 7:54 pm

RotteRikke skrev:Bortset fra deres ikke helt korrekte pasningsvejliedning, har jeg i min tid som rotteejer haft to rotter derfra (da jeg ligepludselig har stået med en alenerotte, og bare hurtigt skulle finde en ny), og de har begge to været helt fantastiske. De var tamme lige fra begyndelsen af, og meget sociale.

Det skal dog siges at jeg normalt er imod at købe rotter fra dyrehandlere, det var kun fordi det hastede.
Nogle gange kan man jo være heldig.
Det betyder rigtig meget hvem der lige er ansat i den bestemte butik, i den periode, og hvor frie tøjler de får, i forhold til pasning af og omgang med dyrene...
Det er nok stadig mere undtagelsen end reglen, at få tamme afbalancerede dyr fra en dyrehandel - men et eller andet sted betryggende, at det kan lade sig gøre...
Billede

Besvar