Dyrehandlere i Vordingborg?

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Lyngrottene
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 226
Tilmeldt: ons aug 26, 2009 1:17 pm
Geografisk sted: Rygge/Moss, Norge
Kontakt:

Dyrehandlere i Vordingborg?

Indlæg af Lyngrottene » lør okt 30, 2010 8:28 pm

Er det noen som er kjent i Vordingborg?

Eventuelt om det er flere dyrehandlere der, eller noen av de som ambefales ovenfor andre?
Hilsen oss og våre 11 engle haler :D
R.I.P. Coronna, Pippi, Isha, Foxi og Chansy

Mio
Rotternes Herre
Indlæg: 1479
Tilmeldt: tirs dec 28, 2004 4:56 pm
Geografisk sted: Nykøbing F.
Kontakt:

Indlæg af Mio » lør okt 30, 2010 10:02 pm

Nja, kendt og kendt.. Jeg ved at der ligger en poppi og en, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder. De ligger begge på Nørregade :)
Så vidt jeg lige husker, er der ikke nogen af dem, der har rotter, men tilbehør har de vidst begge to :D

EDIT** - Føler mig lige lidt halvdum.. tænkte på Ringsted og ikke Vordingborg #-o

Nå men, når nu jeg har fået styr på byerne, så ved jeg da, at der ligger en i gågaden (mener jeg at det er). Ved faktisk ikke så meget om, hvad de har af sortiment. Jeg har bare været med min mor deroppe for at købe fisk :lol:
Emilie Marqvorsen

<3

Brugeravatar
>Maria<
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4181
Tilmeldt: ons jan 14, 2009 12:10 am
Geografisk sted: Odsherred
Kontakt:

Indlæg af >Maria< » lør okt 30, 2010 10:32 pm

Min veninde siger at den i Vordingborg har rotter - det havde den i hvert fald sidst hun var derinde...

Kommer ikke selv i Vordingborg, så ved ikke hvad der findes der...
Inter album et nigrum, varietate

Lyngrottene
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 226
Tilmeldt: ons aug 26, 2009 1:17 pm
Geografisk sted: Rygge/Moss, Norge
Kontakt:

Indlæg af Lyngrottene » søn okt 31, 2010 12:10 am

Takker for svar :D

Finnes det noen hjemmeside til dyrebutikker der?
Jeg kommer nok ikke til og kjøpe rotter der, men utstyr og godis kan jeg få helt dilla på og kjøpe med meg.

Grunnen til jeg spørr om dette er pga vi skal dit om ikke så lenge, kjører gjennom København og videre mot Vordingborg, men vet ikke hva det er for byer i nærheten her bortover....?
Hilsen oss og våre 11 engle haler :D
R.I.P. Coronna, Pippi, Isha, Foxi og Chansy

Brugeravatar
>Maria<
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4181
Tilmeldt: ons jan 14, 2009 12:10 am
Geografisk sted: Odsherred
Kontakt:

Indlæg af >Maria< » søn okt 31, 2010 6:01 pm

Lyngrottene skrev:Takker for svar :D

Finnes det noen hjemmeside til dyrebutikker der?
Jeg kommer nok ikke til og kjøpe rotter der, men utstyr og godis kan jeg få helt dilla på og kjøpe med meg.

Grunnen til jeg spørr om dette er pga vi skal dit om ikke så lenge, kjører gjennom København og videre mot Vordingborg, men vet ikke hva det er for byer i nærheten her bortover....?
Næstved, som I jo også kommer tæt forbi, har Maxizoo og Poppi (det er de jeg kan anbefale). Men hvor tæt I kommer på Næstved, ved jeg ikke :)
Inter album et nigrum, varietate

Brugeravatar
Civic
Senior Rottemedlem
Indlæg: 936
Tilmeldt: søn maj 23, 2004 4:27 pm
Geografisk sted: vordingborg

Indlæg af Civic » fre mar 18, 2011 11:41 pm

hold jer LANGT væk fra dem i Vordingborg medmindre i skal købe foder eller andet tilbehør!
Deres dyr er syge, usogniret og ikke passet optimalt, hverken med plads eller det der ligner.!!!!

Jeg vil dog gerne anbefale den der ligger i præstø :D

Ringsbjerg hedder den.
Hvis det er rotter der er tale om så sælger hun primært til foder, men også til kæl :D

Og hendes rotter kommer fra en privat, så linierne er kendte, og de kuld hun får er ikke tilfældige bunkepuls kuld, men med de forældre dyr hun nu en gang vælger at sætte sammen.
Hun er god ved sine dyr, og de får den HELT optimale pleje, både med foder hygiejne og hvad der ellers skulle være.
De bor SÅ rent og lækkert, og hun er altid 110% obs på syge og/eller svage dyr.

Hun har stor respekt for dyr, og er virkelig en animal lover af de helt store
Og hun har stor respekt :D

Og du får altid en KANON service :wink:

MorTilKatja
4 Stjernet Rottemedlem ****
Indlæg: 206
Tilmeldt: fre dec 04, 2009 10:17 pm
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Indlæg af MorTilKatja » søn mar 20, 2011 1:58 pm

Civic skrev:hold jer LANGT væk fra dem i Vordingborg medmindre i skal købe foder eller andet tilbehør!
Deres dyr er syge, usogniret og ikke passet optimalt, hverken med plads eller det der ligner.!!!!

Jeg vil dog gerne anbefale den der ligger i præstø :D

Ringsbjerg hedder den.
Hvis det er rotter der er tale om så sælger hun primært til foder, men også til kæl :D

Og hendes rotter kommer fra en privat, så linierne er kendte, og de kuld hun får er ikke tilfældige bunkepuls kuld, men med de forældre dyr hun nu en gang vælger at sætte sammen.
Hun er god ved sine dyr, og de får den HELT optimale pleje, både med foder hygiejne og hvad der ellers skulle være.
De bor SÅ rent og lækkert, og hun er altid 110% obs på syge og/eller svage dyr.

Hun har stor respekt for dyr, og er virkelig en animal lover af de helt store
Og hun har stor respekt :D

Og du får altid en KANON service :wink:
Hvis de er syge kan de også smitte via luften, så hjælper der ikke noget man ikke har rørt ved dem, så skal man bare være i nærheden af dem, og så kan man tage smitte med hjem
- Blessed be

Brugeravatar
Civic
Senior Rottemedlem
Indlæg: 936
Tilmeldt: søn maj 23, 2004 4:27 pm
Geografisk sted: vordingborg

Indlæg af Civic » søn mar 20, 2011 3:30 pm

Jeg har igennem årene lavet SÅ mange melidenheds køb i vordingborg, og ALT er dødt deroppe fra.
Fisk, fugle ja you name it.
Det er ikke unormalt at der ligger døde hamstre, mus og fugle i deres bure...

Der er SÅ klamt :evil:

Besvar