Nørresundby dyrehandel

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Xebu
Rotternes Herre
Indlæg: 1313
Tilmeldt: ons feb 14, 2007 2:30 am
Geografisk sted: Nørresundby

Nørresundby dyrehandel

Indlæg af Xebu » lør sep 04, 2010 1:12 am

Jeg tror at der er en gammel tråd men synes at de fortjener en opdateret tråd. Nørresundby dyrehandel ligger på Vestergade 35, og skal ikke forveksles med Solsidens dyrehandel.

Denne dyrehandel er stort set den eneste jeg vil handle i. De er dyrehandlere med hjertet på rette sted. De sælger normalt ikke andre levende dyr end fisk. Det er et bevidst valg de har truffet da de ikke ønsker at levere levende dyr til foder. De har en sjælden gang haft et par dyr tilsalg når hvis der er blevet afleveret dyr de ikke har kunnet sige nej til. Så bliver dyrene passet til punkt og prikke med medicin hvis de bliver syge m.m. Dyrene står så uden prisskilt så de ikke kan købes af "alle og enhver". Butikken er meget lille men har alligevel et overraskende stort sortiment. Priserne er som oftest mere end rimelige. Derudover er der et helt fantastisk serviceniveau, jeg her flere gange plaget dem med mærkelige ønsker og de står hvergang på hovedet for at skaffe det jeg søger.

******

Seks stjerner herfra :D

Shana
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4756
Tilmeldt: lør jul 05, 2003 3:39 pm
Geografisk sted: Er på ubestemt tid ikke til stede på forum. Kontakt venligst en anden redaktør :)
Kontakt:

Indlæg af Shana » lør sep 04, 2010 8:34 pm

Det er også min yndlingsdyrehandel. De er så flinke derinde, og jeg kommer altid til at blive hængende lidt for at snakke når jeg er derinde.
~~~ Mvh. Charlotte. ~~~
~ Klovne altid i mit hjerte ~

LUX Rotter
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 7469
Tilmeldt: ons dec 12, 2007 12:38 pm
Geografisk sted: Lillevorde, Aalborg
Kontakt:

Indlæg af LUX Rotter » lør sep 04, 2010 8:52 pm

Er det den der ligger lige overfor Føtex? Den der lille bitte hyggelige en?
Sofie

Kun 4 rotter tilbage pt
Kastraten Corvus og pigerne Ducky, Annie & Elvira

Xebu
Rotternes Herre
Indlæg: 1313
Tilmeldt: ons feb 14, 2007 2:30 am
Geografisk sted: Nørresundby

Indlæg af Xebu » lør sep 04, 2010 9:07 pm

LUX Rotter skrev:Er det den der ligger lige overfor Føtex? Den der lille bitte hyggelige en?
Nemerli :D

Besvar