Plantorama odense

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Brugeravatar
MissJennie
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 309
Tilmeldt: ons jun 02, 2010 6:46 pm
Geografisk sted: Herning

Indlæg af MissJennie » tors okt 07, 2010 5:03 pm

Corfitz skrev:
MissJennie skrev:Jeg ville rigtig gerne ha været med, både for at se om vi endelig ik ku få gjort noget mod plantorama og deres holdning til dyr,
men også fordi det ku været så hyggeligt at møde jer andre .. :D :oops:
Man kan jo altid mødes en anden god gang :) det synes jeg i hvert fald også kunne være hyggeligt ;)
Det ku det ihvertfald :D

Minni
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2446
Tilmeldt: lør mar 04, 2006 3:34 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Minni » fre okt 08, 2010 9:17 pm

MissJennie skrev:
Corfitz skrev:
MissJennie skrev:Jeg ville rigtig gerne ha været med, både for at se om vi endelig ik ku få gjort noget mod plantorama og deres holdning til dyr,
men også fordi det ku været så hyggeligt at møde jer andre .. :D :oops:
Man kan jo altid mødes en anden god gang :) det synes jeg i hvert fald også kunne være hyggeligt ;)
Det ku det ihvertfald :D
helt enig.. og så kunne jeg jo byde på kaffe i samme anledning.. nu bor jeg jo så tæt på (en lille km. fra):p
Mvh. Minni og alle dyrene
http://mms-rotterede.weebly.com/
Lev livet min ven, for den dag i dag kommer aldrig igen.

Brugeravatar
Rosa/Viola
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3449
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 10:59 pm
Geografisk sted: Fyn
Kontakt:

Indlæg af Rosa/Viola » fre okt 08, 2010 9:20 pm

Jeg tager gerne med Jer, hvis I vil sende mig en dato og hvis søde Jill, måske kan lokkes til at samle mig op på banegården for ellers aner jeg ikke hvordan pokker jeg skulle kunne komme derud :oops: :wink: :P
Billede
Hilsen Maja
Rottepigen: Simi.
Rotteknægtene: Silas, Neo, LilleBjørn og Hvilken :)

Minni
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2446
Tilmeldt: lør mar 04, 2006 3:34 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Minni » fre okt 08, 2010 9:40 pm

Rosa/Viola skrev:Jeg tager gerne med Jer, hvis I vil sende mig en dato og hvis søde Jill, måske kan lokkes til at samle mig op på banegården for ellers aner jeg ikke hvordan pokker jeg skulle kunne komme derud :oops: :wink: :P
31/32 mod seden syd :p :D
Mvh. Minni og alle dyrene
http://mms-rotterede.weebly.com/
Lev livet min ven, for den dag i dag kommer aldrig igen.

Corfitz
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jul 12, 2007 3:59 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Corfitz » fre okt 08, 2010 10:28 pm

Rosa/Viola skrev:Jeg tager gerne med Jer, hvis I vil sende mig en dato og hvis søde Jill, måske kan lokkes til at samle mig op på banegården for ellers aner jeg ikke hvordan pokker jeg skulle kunne komme derud :oops: :wink: :P
Jeg har sendt dig en PB :D det kunne være så fedt hvis du også kommer ;) I tilfælde af du ikke kan finde derhen, vil jeg gerne mødes med dig på banegården, også følge dig derhen (og derind igen efter), jeg har dog ikke bil ;)

Brugeravatar
MissJennie
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 309
Tilmeldt: ons jun 02, 2010 6:46 pm
Geografisk sted: Herning

Indlæg af MissJennie » fre okt 08, 2010 10:44 pm

Minni skrev:
MissJennie skrev:
Corfitz skrev:
MissJennie skrev:Jeg ville rigtig gerne ha været med, både for at se om vi endelig ik ku få gjort noget mod plantorama og deres holdning til dyr,
men også fordi det ku været så hyggeligt at møde jer andre .. :D :oops:
Man kan jo altid mødes en anden god gang :) det synes jeg i hvert fald også kunne være hyggeligt ;)
Det ku det ihvertfald :D
helt enig.. og så kunne jeg jo byde på kaffe i samme anledning.. nu bor jeg jo så tæt på (en lille km. fra):p
Ej ja det ku ellers ha været sjov .. Selvom jeg godt nok ik drikker kaffe men så ku jeg bare se på :lol: :oops:

Minni
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2446
Tilmeldt: lør mar 04, 2006 3:34 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Minni » lør okt 09, 2010 10:16 am

MissJennie skrev:
Minni skrev:
MissJennie skrev:
Corfitz skrev:
MissJennie skrev:Jeg ville rigtig gerne ha været med, både for at se om vi endelig ik ku få gjort noget mod plantorama og deres holdning til dyr,
men også fordi det ku været så hyggeligt at møde jer andre .. :D :oops:
Man kan jo altid mødes en anden god gang :) det synes jeg i hvert fald også kunne være hyggeligt ;)
Det ku det ihvertfald :D
helt enig.. og så kunne jeg jo byde på kaffe i samme anledning.. nu bor jeg jo så tæt på (en lille km. fra):p
Ej ja det ku ellers ha været sjov .. Selvom jeg godt nok ik drikker kaffe men så ku jeg bare se på :lol: :oops:
*G* jeg ejer også Te, vand og som regel Cola *G*
Mvh. Minni og alle dyrene
http://mms-rotterede.weebly.com/
Lev livet min ven, for den dag i dag kommer aldrig igen.

Brugeravatar
MissJennie
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 309
Tilmeldt: ons jun 02, 2010 6:46 pm
Geografisk sted: Herning

Indlæg af MissJennie » lør okt 09, 2010 2:26 pm

Minni skrev:
MissJennie skrev:
Minni skrev:
MissJennie skrev:
Corfitz skrev: Man kan jo altid mødes en anden god gang :) det synes jeg i hvert fald også kunne være hyggeligt ;)
Det ku det ihvertfald :D
helt enig.. og så kunne jeg jo byde på kaffe i samme anledning.. nu bor jeg jo så tæt på (en lille km. fra):p
Nu lyder det jo ENDNU bedre :D :lol:

Ej ja det ku ellers ha været sjov .. Selvom jeg godt nok ik drikker kaffe men så ku jeg bare se på :lol: :oops:
*G* jeg ejer også Te, vand og som regel Cola *G*

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Indlæg af Imaginarydiva » man okt 11, 2010 8:00 pm

til jer der var med i planto idag jeg har skrevet til nicky som jeg kender der åbenbart er i pratik der li pt og svaret lød:

Hej Jill.

Synes nok det var dig, men var lidt i tvivl :)

Jeg er kun i praktik der lige nu, men hørte idag at de er opmærksomme på at der noget galt med rotterne, og så vidt jeg ved så bliver der vist gjort noget ved det imorgen :)

Hvis ikke der gør, så skal jeg nok gøre mit for at se om jeg kan løse problemet på en eller anden måde :)

Og ja, de små er skide søde ;o) hehe

Minni
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2446
Tilmeldt: lør mar 04, 2006 3:34 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Minni » man okt 11, 2010 8:40 pm

godt der bliver gjort noget. for iih.. det er sgu for synd!!!
godt du kender ham, så burde vi jo vide med 99% sikkerhed om der bliver gjort noget eller ej..
Mvh. Minni og alle dyrene
http://mms-rotterede.weebly.com/
Lev livet min ven, for den dag i dag kommer aldrig igen.

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Indlæg af Imaginarydiva » man okt 11, 2010 9:24 pm

han er li startet i praktik idag men han kommer igen ons og skal nok sige det! han skal fastansættes efter den mdr så hurra for en der ved noget om dyr:) har spurgt om ik han ville ta babyerne med hjem til mig haha men han sir der for mange kameraer..stakkels små. nå men han spurgte nd til hva det var og hva det sku behandles med. sa a enten er det øreskab eller stafylikokker ( staves?) og hvis det er det første ka de bruge stronghold og hvis det er det andet aner jeg det ik li

Brugeravatar
MissJennie
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 309
Tilmeldt: ons jun 02, 2010 6:46 pm
Geografisk sted: Herning

Indlæg af MissJennie » man okt 11, 2010 10:39 pm

Minni skrev:
MissJennie skrev:
Minni skrev:
MissJennie skrev:
Corfitz skrev: Man kan jo altid mødes en anden god gang :) det synes jeg i hvert fald også kunne være hyggeligt ;)
Det ku det ihvertfald :D
helt enig.. og så kunne jeg jo byde på kaffe i samme anledning.. nu bor jeg jo så tæt på (en lille km. fra):p
Ej ja det ku ellers ha været sjov .. Selvom jeg godt nok ik drikker kaffe men så ku jeg bare se på :lol: :oops:
*G* jeg ejer også Te, vand og som regel Cola *G*
Nu lyder det jo ENDNU bedre :D :lol: , i mit sidste indlæg havde jeg kommet til at skrive det mit i det hele :oops: :oops:

Men er glad for at høre jeres tur gik godt, og at der er større chance for at der bliver gjort noget ved de kære små nu ..

Corfitz
Logge ud? Hvad er det?
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jul 12, 2007 3:59 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Corfitz » man okt 11, 2010 11:55 pm

Men det er så bare underligt at de siger at rotterne ER i behandling, hvis den nu først starter imorgen :| Nåja og at de har sat prisskiltet op igen :?

Er spændt på hvad de siger imorgen.

Minni
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2446
Tilmeldt: lør mar 04, 2006 3:34 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Minni » tirs okt 12, 2010 9:03 am

ja det er jeg godt nok også!!
for jeg har det virkelig dårligt over at den anden sorte nok er død, pga. det..
og fatter stadig ikke hvordan de bare kan sige de er i behandling om og om igen, uden de er det..
at de kan sove om natten, det kan jeg slet ikke forstå!!!
Mvh. Minni og alle dyrene
http://mms-rotterede.weebly.com/
Lev livet min ven, for den dag i dag kommer aldrig igen.

Gæst

Indlæg af Gæst » tirs okt 12, 2010 10:48 am

kan man ikke bringe dyrenes beskyttelse ind i det her egenlig? når nu at en rotte er død p.g.a. manglene behanling?

Besvar