Plantorama odense

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Plantorama odense

Indlæg af Imaginarydiva » ons feb 03, 2010 10:15 pm

øvøvøv! Nu har de også fået rotter der. ik a de ser ud til a ha det dårligt men de er bare alt for bitte små :cry: De ser frisk og glade nok ud men de ik større end en mus måske endda mindre. det et stk tid siden jeg havde kuld men mine er hvertfald ik så små når de er 5 uger suuk. glemte a spørge hvor gamle de er men ku jeg self gøre næste gang...

stakkels dyr og så li den butik der nok har flest besøg a myndighederne fordi deres bure er for små..

Brugeravatar
Rosa/Viola
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3449
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 10:59 pm
Geografisk sted: Fyn
Kontakt:

Re: Plantorama odense

Indlæg af Rosa/Viola » ons feb 03, 2010 11:15 pm

Imaginarydiva skrev:øvøvøv! Nu har de også fået rotter der. ik a de ser ud til a ha det dårligt men de er bare alt for bitte små :cry: De ser frisk og glade nok ud men de ik større end en mus måske endda mindre. det et stk tid siden jeg havde kuld men mine er hvertfald ik så små når de er 5 uger suuk. glemte a spørge hvor gamle de er men ku jeg self gøre næste gang...

stakkels dyr og så li den butik der nok har flest besøg a myndighederne fordi deres bure er for små..
Jeg var derude her mandag mener jeg. Der var der ingen rotter, men en krokodille!!! :shock: Jeg brokkede mig over marsvinene. To med grimme sår og i hvert fald en håndfuuld unger der var aaaalt for små til at komme fra mor :(
Billede
Hilsen Maja
Rottepigen: Simi.
Rotteknægtene: Silas, Neo, LilleBjørn og Hvilken :)

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Indlæg af Imaginarydiva » tors feb 04, 2010 12:41 am

oki men for flere uger siden så jeg faktisk rotter der (min 3 uger siden), bare i større udgaver. Dem idag er delme små. nysgerrige og friske men de bare bitte lille. hvis du tager derud og ser dem eller en anden gør så prøv a spørg efter alder og ja de har oss fået kaimaner :?

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Indlæg af Imaginarydiva » ons sep 22, 2010 4:14 pm

så var man i planto igen... kun for a se om de fuzz de fik ind sidst (uden mor og kun 3 uger gamle max) om de var der endnu eller om de virkelig kan komme af med dem til 299kr pr stk :shock: Det kan de så ikke kan jeg se og tillig med havde de alle sammen i det bur øremider. alle rotterne havde sårskårper og kløede sig konstant :( Og mig som ikke kan holde min mund måtte jo lede efter en medarbejder for liiiige at hører om dem.
Mig: ehm de der rotter uden hår på, er de til salg?? der nemlig ingen priskilt på? (sagt lidt i håb om manden sir de er i karatæne derfor ingen pris) Medarbejder: Jaaa de koster 300kr. Mig: Ja det var også det jeg fik at vide sidst. Men de har jo øremider alle sammen!! Ekspedienten: Ja hvertfald de sorte af dem har (fuzz går sammen med alm black rex´er) og de er så klamme. De sku bare være blevet i laboratoriet hvor de kommer fra!!
Hvis man ved de har øre problemer hvorfor fanden er de så til salg?? og hallo de har det alle sammen de smitter jo hinanden og hva med at få dem behandlet? STAKKELS ROTTER

Brugeravatar
MissJennie
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 309
Tilmeldt: ons jun 02, 2010 6:46 pm
Geografisk sted: Herning

Indlæg af MissJennie » ons sep 22, 2010 4:31 pm

Jeg var derinde for ca 2 uger siden og der havde de også MANGE rotter. Men kun en fuzz.
Øremider er det når de ligesom ligner at de har små "knopper" på ørene? Spørger fordi jeg ikke er helt sikker på hvordan men ser det :oops:

Der var en af rotterne som sad i et hjørne og så meget "slap" som om den ik rigtig orkede noget. :(

Men synes 300 kr for en fuzz er ret meget. Især den tilstand de er i?!

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Indlæg af Imaginarydiva » ons sep 22, 2010 4:41 pm

altså de har 3 fuzz derude som har været der nogle uger nu. tror du måske har overset dem fordi de ligger i deres træhus:) ka kun finde et sted hvor der er et billede af hvon deres øre ser ud men ka ik finde link til det.
- Gå op i søg og skriv øremider og så det indlæg som popprinssesen tror jeg der stod har skrevet så ka du se billedet:)
sys oss 299kr er meget når man ku få en ved avler for 200kr med tavle og som ikke er syg. men de sir det fordi de er sjældne :?

Brugeravatar
MissJennie
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 309
Tilmeldt: ons jun 02, 2010 6:46 pm
Geografisk sted: Herning

Indlæg af MissJennie » ons sep 22, 2010 4:43 pm

Ja det ka sagtens ske at jeg har overset dem :lol: Blev der ikke så længe for jeg bliver så ked af at se på deres dyr og hvordan de har det :oops: :(

Men jeg prøver lige at finde det indlæg du skriver :D

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Indlæg af Imaginarydiva » ons sep 22, 2010 4:46 pm

plejer a stå og glo alle dyrene og ser jeg noget jeg ik bryder mig om så får de det såmænd også at vide. sidst kom jeg til at sige at jeg troed deres fisk var blevet trætte a at svømme... nårr ja de ku han godt se ( altså fordi der var mange døde) GOK GOK sir jeg bare. fjern dem dog istedet for altid bar at stå og glo ved computeren

Brugeravatar
MissJennie
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 309
Tilmeldt: ons jun 02, 2010 6:46 pm
Geografisk sted: Herning

Indlæg af MissJennie » ons sep 22, 2010 4:48 pm

Ja de er altså ikke så gode til dyr derinde synes .. Men har set det indlæg du sagde og det er ihvertfald magen til det de rotter der inde har :(

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Indlæg af Imaginarydiva » ons sep 22, 2010 5:28 pm

Jeg har snakket med dyreværnet nu, grundet at der stort set hver gang jeg er der, er noget at komme efter. Han var i tvivl om hvorvidt det går under dyremishandling at de ikke behandler deres dyr :? Han sir jeg skal finde ud a hvem deres dyrelæge er og så ringe denne person op omkring det. Manden jeg snakkede med kommer i planto engang imellem og han ville se li ta en runde hos dyrene næste gang.

Brugeravatar
MissJennie
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 309
Tilmeldt: ons jun 02, 2010 6:46 pm
Geografisk sted: Herning

Indlæg af MissJennie » ons sep 22, 2010 6:24 pm

Jeg kan ik se hvordan han kan være i tvivl om det er dyremishandling man det måske bare min mening .. Men idet mindste vil han selv li ta en runde .. Det er jo bedre end ingenting .. jeg vil da gerne høre en opdatering omkring hvis du får kontaktet deres dyrelæge hvis det er noget du har tænkt dig at følge op på self ..

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Indlæg af Imaginarydiva » ons sep 22, 2010 6:27 pm

hvis de vil fortælle mig hvem deres dyrelæge er så vil jeg gerne ringe og hører hva de har at sige så skal jeg nok skrive om det herinde

Minni
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2446
Tilmeldt: lør mar 04, 2006 3:34 pm
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Minni » ons sep 22, 2010 6:33 pm

Imaginarydiva skrev:hvis de vil fortælle mig hvem deres dyrelæge er så vil jeg gerne ringe og hører hva de har at sige så skal jeg nok skrive om det herinde
hvad hvis de ikke har nogen dyrlæge?
Mvh. Minni og alle dyrene
http://mms-rotterede.weebly.com/
Lev livet min ven, for den dag i dag kommer aldrig igen.

Imaginarydiva
Fast Rotteforum Inventar
Indlæg: 2046
Tilmeldt: ons jan 31, 2007 3:09 pm
Geografisk sted: Odense DK

Indlæg af Imaginarydiva » ons sep 22, 2010 6:43 pm

han nævnte også at de forhåbentlig havde deres egen for de skal jo ha kontroller. men de har tidligere været i avisen grundet dårlige dyrelæge kontroller. blå for små bure og sån var der noget om. de dyrepassere jeg kender der har arb der er hurtigt skredet derfra grundet de ik vil være med til dyrene sidder i for små bure og ik blir behandlet ordentlig. jeg vil nævne det hver gang jeg ser noget derude i håb om de fatter det en dag. Overvejer a lave en gul seddel med tekst og hænge på rotteburet. Kære personale! HJÆLP OS!! Vi har øreskab/mider og det klør hele tiden! Vil i ikke godt få os behandlet?? VH rotterne

Brugeravatar
MissJennie
Super Rotte Entusiast
Indlæg: 309
Tilmeldt: ons jun 02, 2010 6:46 pm
Geografisk sted: Herning

Indlæg af MissJennie » ons sep 22, 2010 6:49 pm

Overvejer a lave en gul seddel med tekst og hænge på rotteburet. Kære personale! HJÆLP OS!! Vi har øreskab/mider og det klør hele tiden! Vil i ikke godt få os behandlet?? VH rotterne
Det ville være ret sjovt og så ku det være det ku forstå en Pæn hentydning !!

Besvar