Poppi Næstved... :twisted:

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Besvar
chris-21
DTF Forum Medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: ons aug 12, 2009 10:57 am
Geografisk sted: lolland
Kontakt:

Poppi Næstved... :twisted:

Indlæg af chris-21 » tirs okt 13, 2009 8:10 pm

Hey mig og kæresten har her igår været i Poppi i næstved da vi jo er vant til at gå i Poppi i Nykøbing F( hvilke er en dejlig dyrehandel selv om de godt kunne holde lidt mere styr på rotternes alder og deres køn).
Nå men det var Næstved Poppi vil ville advare jer om.
Da vi kom ind kiggede vi selvfølgelig efter rotter :D... men desvære fandt vi et meget meget trist syn, Der var en stor og jeg mener rigtig stor hårløs hanrotte derinde sammen med en ca. 2 mdr. gamle hvide rotter derinde der havde blodige sår på halen og buler fra hævelse, ud over det var der ikke en eneste af de 3 hvide rotteunger der havde en halespids...
Som dyreelskere og nye rotteavlere blev vi så sure og kede af det syn at den første tanke selvfølgelig var at rede dem men vi vil jo ikke støtte en dårlig dyrehandler så vi nøjedes med at gå og sørge for at skrive det herinde så i andre kan få det af vide...

Mvh Leon og Christina Glade ejere af en håndfuld rotter hehe...

Brugeravatar
>Maria<
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4181
Tilmeldt: ons jan 14, 2009 12:10 am
Geografisk sted: Odsherred
Kontakt:

Indlæg af >Maria< » tirs okt 13, 2009 10:11 pm

Fuzz'en er en voksen, der efterhånden har gået derinde længe. De hvide kommer fra et foderopdræt, hvor de fleste manglede halespidser. Jeg håber ikke de en anden gang køber unger derfra... For det var bestemt ikke nogle særlig kønne unger. Var selv med til at kønsopdele dem, da de kom.

Men ellers tager de sig rimeligt af deres rotter. De har nu fået dem delt i køn - det var de ikke i starten. Og jeg har en bekendt, der arbejder der, som ringer, så snart hun er i tvivl om noget, så hun gør det rigtige...

Skriver ikke dette som et forsvar, men bare en uddybende forklaring på det jeg ved om det...
Inter album et nigrum, varietate

chris-21
DTF Forum Medlem
Indlæg: 13
Tilmeldt: ons aug 12, 2009 10:57 am
Geografisk sted: lolland
Kontakt:

Indlæg af chris-21 » ons okt 14, 2009 8:58 pm

Bare en del af sårene på halen der virkede friske...
Men er da glad for at høre de har styr på det :D ...

neastved
DTF Forum Medlem
Indlæg: 12
Tilmeldt: fre nov 20, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: næstved

Indlæg af neastved » søn nov 22, 2009 9:24 am

jeg har købt to derinde fra, for ikke så længe siden...

Brugeravatar
>Maria<
Rotteforum afhængig
Indlæg: 4181
Tilmeldt: ons jan 14, 2009 12:10 am
Geografisk sted: Odsherred
Kontakt:

Indlæg af >Maria< » søn nov 22, 2009 1:57 pm

neastved skrev:jeg har købt to derinde fra, for ikke så længe siden...
Okay :) Jeg kender Matilde, som arbejder derinde. Hun ringer altid til mig, hvis hun er i tvivl om noget med rotterne.
Inter album et nigrum, varietate

Besvar