bonnie dyrecetner, frederiksværk

Dyrehandlere i hele landet, gode og dårlige. Hvilke dyrehandlere respekterer dyrenes behov og hvilke dyrehandlere syntes du burde lukkes pga. misrøgt ?!

Redaktør: Lylle My

Besvar
Gæst

bonnie dyrecetner, frederiksværk

Indlæg af Gæst » søn aug 30, 2009 8:41 am

Nu har jeg siddet og skimtet alle emnerne igennem, og syntes godt nok det er ærgeligt med alt den kritik omkring bonnie dyrecenter (sikker fortjent de pågældende steder). Nu arbejder jeg selv i Bonnie i frederiksværk, og jeg vil bestemt ikke mene at vi på nogen måde er i nærheden af dem der er beskrevet her. Med hensyn til dyrene har alle vores dyr sådan rimelige forhold, og med rimelige mener jeg at de selvfølgelig ikke er voldsom store buret da alle dyr for det meste altid bare ryger hurtigt ind og hurtigt ud, og sådan bør det være, der er ikke noget mere trist en et dyrehandler dyr der har siddet et eller flere år og gloet. Vi er 3 ansatte, og det er ikke mig der ordner gnaver bure, men jeg hjælper da med at tage stilling til hvordan og hvilke dyr vi skal have. Da vi herhjemme selv er begyndt at avle rotter er det begyndt mere og mere at blive vores rotter herfra vi bruger til at sælge som kæl (sætter stadig krav om minimum to og alle de ting der står på vores hjemmeside), så på den måde får folk faktisk rotter som er af privat opdræt. Vores rotter kommer aldrig til at sidde i en dyrehandler, vi har plads nok til at have dem, men når folk de så bestiller en så har jeg den med på arbejde dagen efter. Så spørg i mig er det en dyrehandler der fungere. Og er der noget folk ikke syntes fungere så siger de fleste det og så bliver det selvfølgelig taget op og der bliver taget stilling til hvordan og hvorledes vi gør det. :)

Mvh Martin.

Yui
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3533
Tilmeldt: ons feb 11, 2009 12:31 am
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Yui » søn aug 30, 2009 1:30 pm

Det er da kun godt hvis der er en bonnie dyrecenter der passer godt på derers gnaver. :)
Men det er bare helt sikkert ikke den der ligger inde i Odense centrum. Jeg var inde i den engang hvor der vrimled med fluger og alle bugerne var ikke ranset et godt stykke tid.
Så fik jeg den laterlige undskylning fra personalet at der var fluger hos derers dyr som detsuden er nede i en kælder på grund af at derers næbo ikke havde tymt derers skralde spand og det var da helt sikkert ikke fordi at dyrnes bure var møg beskidte.

Samtidig med det gik der en enkelt hun rotte unge med sansynligt vis sine brødre i et bur og da hun så var i løbetid jagted de hende jo rundt så det er jo nok endt med at hun har fået unger i en meget tidlig alder. Stakkels tøs siger jeg bare.

Men der er bare så mange ting i den dyrehandel der gør at dyrne efter min mening ikke bliver behanlet ordentligt og det undre mig godt nok nogen gange hvorfor den ikke er blevet lukket. Jeg er bare så gal over den måde de behandler deres dyr på der inde. :evil: :evil: :evil:
Hilsen Sanne.
Tøserne: Ima, Tatia, Sara, Katrine, Rain, Alma, Jupiter og Mercury.

Brugeravatar
Rosa/Viola
Rotteforum afhængig
Indlæg: 3449
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 10:59 pm
Geografisk sted: Fyn
Kontakt:

Indlæg af Rosa/Viola » søn aug 30, 2009 3:18 pm

Yui skrev:Det er da kun godt hvis der er en bonnie dyrecenter der passer godt på derers gnaver. :)
Men det er bare helt sikkert ikke den der ligger inde i Odense centrum. Jeg var inde i den engang hvor der vrimled med fluger og alle bugerne var ikke ranset et godt stykke tid.
Så fik jeg den laterlige undskylning fra personalet at der var fluger hos derers dyr som detsuden er nede i en kælder på grund af at derers næbo ikke havde tymt derers skralde spand og det var da helt sikkert ikke fordi at dyrnes bure var møg beskidte.

Samtidig med det gik der en enkelt hun rotte unge med sansynligt vis sine brødre i et bur og da hun så var i løbetid jagted de hende jo rundt så det er jo nok endt med at hun har fået unger i en meget tidlig alder. Stakkels tøs siger jeg bare.


Men der er bare så mange ting i den dyrehandel der gør at dyrne efter min mening ikke bliver behanlet ordentligt og det undre mig godt nok nogen gange hvorfor den ikke er blevet lukket. Jeg er bare så gal over den måde de behandler deres dyr på der inde. :evil: :evil: :evil:
Jeg kan kun give dig ret. Jeg har været der to gange og forholdene var bare slet slet ikke optimale :( Men dejligt at det ikke er alle steder der er sådan :)
Billede
Hilsen Maja
Rottepigen: Simi.
Rotteknægtene: Silas, Neo, LilleBjørn og Hvilken :)

Gæst

Indlæg af Gæst » tors nov 05, 2009 10:40 pm

må gerne låses

Besvar